آغاز عملیات اجرایی پروژه تعمیرات مساجد و اماکن مذهبی استان لرستان

رضایی پور با بیان اینکه مردم به عنوان محور اصلی امورات مساجد هستند، گفت: عملیات اجرایی پروژه تعمیرات مساجد و اماکن مذهبی استان لرستان آغازشده است.

« مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان لرستان، اظهار داشت: با استعانت از الطاف بیکران الهی و توجهات حضرت ولیعصر (عج) بعد از طی فرآیند قانونی جذب پیمانکار ذی صلاح از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (سامانه ستاد ایران) و انعقاد قرارداد فی مابین، عملیات اجرایی پروژه تعمیرات مساجد و اماکن مذهبی استان لرستان آغاز شده است.

 

معاون بهره وری و اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان افزود:  این پروژه عمرانی، شامل تعمیرات ضروری  ۴۰ باب از مساجد و اماکن مذهبی در گستره جغرافیایی تمامی شهرستان های تابعه استان لرستان است.

 

وی اظهار داشت: با تامین منابع مالی و جذب کامل اعتبارات عمرانی سرمایه استانی سال ۱۴۰۰، آغاز شده  و پیش بینی می شود طی مدت زمان سه ماه انجام شود.

 

رضایی پوربیان کرد: در این پروژه، مساجد و اماکن مذهبی شهرستان هایی که اولویت هایی نظیر تعمیرات عایق کاری سقف، پلاستر ماسه و سیمان دیوارها، درب و پنجره و تعمیرات ضروری سرویس بهداشتی داشته، با همکاری ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها، شناسایی شده و در قالب این پروژه، عملیاتی می گردد.

 

وی ادامه داد: این پروژه، تحت "نظارت مقیم" مسول دفتر فنی و "نظارت عالیه" معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، اجرا خواهد شد.

 

رضایی پور خاطرنشان کرد: مردم به عنوان محور اصلی تامین امورات مالی مساجد اعم از، وقف زمین، احداث، تکمیل، مرمت و تعمیرات آنها و اجرای برنامه های دینی در مساجد می باشند.

 

معاون بهره وری و اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان اظهار کرد: رویکرد این پروژه، با اولویت مناطق کمتر برخوردار، دورافتاده و انجام اقدامات تعمیرات ضروری تا قبل از فرارسیدن فصل سرما، می باشد.

کد خبر 1213277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha