صفر تا صد اقدامات آبفا در جهت خدمت‌‌رسانی به زائران اربعین از مرز میرجاوه تا مواکب زاهدان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، اقدامات انجام شده در راستای خدمات آبرسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) در پایانه مرزی میرجاوه، زائرسرای امام رضا (ع) و مواکب سطح شهر زاهدان را تشریح کرد.

«علیرضا قاسمی» در تشریح  اقدامات آبفا در جهت خدمت‌‌رسانی به زائران اربعین از مرز میرجاوه تا مواکب زاهدان به خبرنگار خبرگزاری شبستان بیان کرد: کلیه تمهیدات لازم به منظور تامین آب شرب و بهداشتی زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) صورت گرفته و زیرساخت‌های مورد نیاز فراهم شده است.  

 

وی با اشاره به بخشی از این اقدامات در نقطه صفر مرزی میرجاوه گفت: به منظور تأمین آب پایدار در پایانه مرزی میرجاوه، تهیه و اجرای 700 متر لوله‌گذاری از چاه گمرک تا پایانه مرزی انجام شد.

 

قاسمی با بیان اینکه 5 مخزن ذخیره برداشت آب 5 هزار لیتری با کمک ستاد عتبات تهیه شده و نصب آن توسط شرکت در پایانه مرزی و زائرسرا صورت گرفته است، افزود: به منظور حفظ سلامت و رعایت بهداشت آب توزیع  شده در محل پایانه مرزی و زائرسرا، دو دستگاه کلرزن خریداری و نصب شده است.

 

وی ادامه داد: ارسال آب تانکری به پایانه مرزی،  توزیع سیار آب در بین مواکب از دیگر اقدامات آبفا در راستای خدمات‌رسانی به زوار است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مواکب شهر زاهدان اظهار کرد: تهیه و نصب 8 مخزن ثابت ۵ و ۲ هزار لیتری با نصب کلکتور شیر برداشت آب شرب در ۵ موکب سطح شهر و آبرسانی سیار با ۸ دستگاه تانکر آبرسان بین این مواکب به منظور تامین آب شرب از دیگر اقدامات انجام شده در زاهدان است.

 

قاسمی گفت: ارتقای انشعابات آب شرب و بهداشتی در زائرسرای امام رضا (ع) و اردوگاه شهید بهشتی زاهدان و نوسازی انشعابات سایر اماکن استقرار زوار پاکستانی جهت بهبود وضعیت تامین آب از شبکه توزیع نیز گوشه‌ای از اقدامات این شرکت در این راستاست.

 

وی با اشاره به بازسازی شبکه‌های داخلی ۵ محل استقرار زوار در موکب‌های سطح شهر زاهدان، اضافه کرد: ۶ نفر از همکاران فنی به صورت شبانه‌‎روزی در حوزه شهر زاهدان و ۲ نفر از همکاران فنی در شهر میرجاوه به منظور خدمت‌رسانی بهتر به زائران مستقر در موکب‌ها حضور فعال دارند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: همچنین تیم‌های فنی و بهداشت آب در قالب دو دست

کد خبر 1214485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha