برنامه های حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری تشریح شد

برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری تاجمعه ۲۵ شهریور تشریح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان قم، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری تشریح شد.

 

بر اساس این گزارش هر روز در حرم مطهر برنامه ها با نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح آغاز می شود و در ادامه هر روز سخنرانی قبل از نماز ظهر، مداحی و قرائت زیارت‌نامه بعد از نماز عصر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم شبانگاهی بعد از نماز عشا برگزار می شود.

 

مراسم قبل از ظهر حرم مطهر بانوی کرامت تا دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا گودرزی، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد شعبانی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی سلیمانی برگزار می شود و جمعه قبل از اذان ظهر حمید رنجبر مداحی خواهد کرد.

 

مراسم قبل از مغرب حرم مطهر تا دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجی حیدری و با مداحی محسن قاسمی، جواد ابوالقاسمی و محمد مقدم، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی و مداحی حسن پاکزمان و محمد رمضانی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام عباسی خراسانی و مداحی رسول محمدی برگزار می شود.

 

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت نیز یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد و مداحی سیدعلی حسینی نژاد، دوشنبه تا پنجشنبه به مدت چهار شب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی و به ترتیب با مداحی مهدی حیدر زاده، یاسین شیخ زاده و علی مالکی نژاد و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و مداحی سیدعلی حسینی نژاد و سیدجواد میرجعفری برگزار خواهد شد.

 

همچنین پنجشنبه از ساعت ۶ صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی و قرائت دعای مسعود زمانی، و قرائت دعای کمیل با صدای علی مالکی نژاد و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام ناصر شهیدی و جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و قرائت دعای حجت الاسلام حائری برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1214644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha