حوزه های علمیه به برکت انقلاب گسترش یافتند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اینکه به برکت انقلاب حوزه های علمیه گسترش یافتند، گفت: امروز همه ما برای رشد و توسعه حوزه های علمیه رسالت سنگینی بر دوش داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(19شهریور)، در مراسم معارفه مدیر مدرسه علمیه معصومیه خرم آباد، با  تسلیت اربعین حسینی، اظهار داشت: حوزه های علمیه و مدارس علمیه خواهران سابقه آنها به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بر می گردد، حوزه در شکل گیری انقلاب نقش آفرین بود و پس از پیروزی انقلاب نیز گسترش یافتند.

 

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه حوزه انقلاب به برکت انقلاب اسلامی تحول و پیشرفت خودش را نشان داد، افزود: امروز همه ما برای گسترش و توسعه حوزه های علمیه رسالت سنگینی بر دوش داریم.

 

 

وی به فعالیت 13 حوزه علمیه خواهران در لرستان اشاره کرد که پس از پیروزی انقلاب شکل گرفتند، بیان کرد: امروز آثار فعالیت این مراکز را در امر تبلیغ، آموزش، پژوهش مشاهده می کنیم و تاثیر گذاری که در محافل، مجالس و اجتماعات در طرح مهم صالحین که تربیت ده میلیون خواهر و برادر جوان، مومن، انقلابی پای کار معنویت گرا، اخلاق مدار، عدالت خواه است؛ می بینیم.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی اظهارکرد: رسالت همه ما به عنوان یک طلبه و به عنوان سرباز امام عصر(عج) ایجاد صلح و ثبات و آرامش در جامعه، تقویت وحدت، دوری از تفرقه در سایه اخلاق مداری است.

 

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به فعالیت مدارس علمیه خواهران لرستان در سطح دو و سه و اینکه امسال سطح چهار نیز در استان راه اندازی شده است، بیان کرد: تشکیل مقطع سطح چهار در مقطع تفسیر امری مهم است و برای موفقیت طلاب باید تلاش کرد.

کد خبر 1214652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha