دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با خانواده شهید «عباس جمشیدی»

«حسین جوادی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در حاشیه شورای اداری که در شهرستان نور در جریان است با خانواده معظم شهید والامقام«عباس جمشیدی» دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، «حسین جوادی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در حاشیه شورای اداری که در شهرستان نور در جریان است با همراهی «رجب نعمتی» سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران با خانواده معظم شهید والامقام«عباس جمشیدی» دیدار و گفتگو کرد.

 

 

«حسین جوادی» در این دیدار به منویات امام راحل در خصوص پرورش فرزندانی پاک سرشت در دامان حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: مادران شهدا در تربیت رزمندگان و تهیج روحیه فرزندانشان برای حضور در جبهه های نبرد علیه باطل در دوران دفاع مقدس نقش انکارناپذیری داشتند و باید این نقش مادران با زبان هنر برای نسل نو معرفی و بازگو شود.

 

وی برلزوم تکریم مادران شهدا تاکید کرد و افزود: باید هنرمندانه این مادران زینبی برای بانوان امروزی الگوسازی شوند تا برای همیشه تاریخ فرزندان برومندی همانند شهدای دوران دفاع مقدس،‌دفاع از حرم،‌مدافعین سلامت و امنیت در دامان مادران این سرزمین پرورش یابند و توطئه های استکبار برای نادیه گرفته شدن نقش زن در اسلام در مبدا خاموش شود.

 

یادآورمی شود؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و هیات همراه در دیدار با بیت شریف شهید «عباس جمشیدی» نماز جماعت ظهر و عصر را در منزل این شهید والامقام  اقامه داشتند.

 

 

به گزارش شبستان،شهید «عباس جمشیدی» متولد سال ۱۳۴۲ از شهرستان شهید پرور نور در استان مازندران است. این شهید والامقام عضو رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و در لشکر ۲۵ کربلا و در رسته پیاده و با مسئولیت فرمانده گروهان به اسلام خدمت می کرد که در ۱۳۶۶/۱/۴ هجری شمسی در منطقه شلمچه و در عملیات تکمیلی کربلای پنج شهد شیرین شهادت نوشید و  پیکر پاک این شهید عزیز پس از تشییع در گلزار شهدای ایزده به خاک سپرده شد.

کد خبر 1215285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha