یک سوم بناهای آموزش و پرورش یزد ساخت خیران است

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به نقش خیران در رشد و توسعه علمی، اظهارداشت: یک سوم بناهای آموزش و پرورش ساخت خیران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، محمدکاظم رحیمی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، در مراسم آغاز عملیات ساخت آموزشگاه خیر مدرسه ساز حاج غلامرضا سلیمیان با بیان اینکه یک سوم بناهای آموزش و پرورش ساخت خیران است، گفت: همت ویژه خیران در استان یزد زمینه رشد آموزشگاه ها را فراهم آورده و یزد را الگوی دیگر استان ها در ساخت مدرسه کرده است.

عزیزالله سیفی،  فرماندار یزد نیز در این مراسم با بیان اینکه خیران مدرسه سازی نقش مهمی را در نشر و گسترش علوم دارند، گفت: امروز شاهد این هستیم که مدرسه هایی که توسط خیران بنا می شود بیش از پیش رونق گرفته که این امر باعث توسعه، پیشرفت و استقلال کشور می شود و زمینه دستیابی به بالاترین سطح علم و دانش را برای تمام افراد جامعه فراهم می سازد.
 

فرماندار یزد با اشاره به اینکه خیران مدرسه ساز نقش ارزنده و سازنده ای در گسترش علم و دانش دارند، تصریح کرد: خیران مدرسه ساز در شهرستان یزد در راه اعتلای تعلیم و تربیت و رسیدن ایران اسلامی به قله های رفیع علمی و سعادت از هیچ کوششی دریغ نکرده و به این امر خداپسندانه همت گماشته اند.
 

سیفی با تاکید به اینکه کمک افراد خیر به امر مدرسه سازی را بهترین زمینه برای کسانی دانست که از روحیه نیکوکاری بهره مند هستند، خاطر نشان کرد: خیران مدرسه‌ساز با ایجاد فضای فیزیکی فرصتی را فراهم می سازند تا فرزندان این مرز و بوم بتوانند در کسب علم و دانش موفق باشند که این یکی از بهترین باقیات صالحات برای این افراد است.
 

پایان پیام/

کد خبر 121545

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha