طبخ نذری در کانون نبی اکرم (ص) ملایر همزمان با روز اربعین

بابایی توسکی گفت: طبخ نذری در بین اعضای کانون از برنامه های کانون نبی اکرم همزمان با اربعین حسینی است .

«میترا بابایی توسکی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  کانون نبی اکرم مسجد نبی اکرم بلوار 15 خرداد ملایر از دهه 70 تاسیس شده و یکی از کانون های پر کار و فعال در حوزه های مختلف در  شهرستان ملایر است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم (ص) ملایر با بیان اینکه این کانون بیش از 200 عضو خانم و چند عضو آقا دارد افزود: این کانون در ایام مختلف برنامه های زیادی را دارذد.

 

وی گفت: در ایام محرم هر روز مراسم ختم زیارت عاشورا و مرثیه خوانی سید سالار شهیدان تا اربعین توسط کانون انجام شده است  و همچنان ادامه دارد.

 

وی از طبخ نذری در کانون نبی اکرم در روز اربعین خبر داد و تصریح کرد:  تجلیل از شرکت کنندگان مسابقه نقاشی باموضوع واقعه عاشورا از دیگر برنامه های این کانون است.

 

بابایی افزود: با همکاری‌ با کانون صیادشیرازی برای برپا کردن موکب و پذیرایی از زائران امام حسین (ع) واقع در جاده روستای نازول بنام موکب شهید سلیمانی. و برقراری اردوی سیاحتی و زیارت برای اعضای کانون از دیگر برنلمه های این کانون است..

 

برگزاری کلاس آموزش بافتنی بین سنین ۷تا۱۵ساله از تیرماه تا اواسط شهریور ماه با ۱۵نفر شرکت کننده اشاره کرد و گفت: . وی با بیان اینکه امسال این کانن در ایام تابستان چندین کلاس تابستانی را برای اعضا و علاقمندان برگزار کرد افزود: برگزاری کلاس تزریقات ،.برگزاری کلاس روخوانی قرآن.کلاس نقاشی برای کودکان از برنامه های این کانون از ایتدای تابستان تا شهریور ماه بوده است.

 

‌ وی کلاس خیاطی از تیرماه تا شهریور تعداد ۱۵نفر شرکت کننده ، کلاس تقویتی ریاضی ۱۰نفر شرکت کننده، کلاس تقویتی زبان انگلیسی ۱۰نفر شرکت کننده را از دیگر کلاسهای این کانون در ایام تابستان دانست.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم ملایر خاطرنشان کرد: این کانون یکی از کانون های اشتغال آفرین در سطح شهرستان است که در حال حاضر کارگاه خیاطی کانون با اشتغال مستقیم 10 نفر از بانوان در حال فعالیت است.

کد خبر 1215774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha