پرداختن به «جهاد تبیین» ماموریت اصلی بسیجیان است

اسحاقی با بیان اینکه پرداختن به «جهاد تبیین» یکی از ماموریت های اصلی بسیجیان است، گفت: دشمن به دنبال خون ریزی نیست بلکه می خواهد شما جوان ها را از امام زمان(عج) بگیرد و اگر این اتفاق صورت گیرد قطعا دوباره سر امام بر نیزه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سلمان اسحاقی امروز چهارشنبه (23 شهریور) در مراسم اختتامیه دوره تکمیلی بسیجیان زیرکوه اظهار داشت: دشمن در مسائل نظامی ناامید شده است و به شبیخون فرهنگی روی آورده است.

 

نماینده مردم زیرکوه و قاین در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: باید علم و دانش خود را نسبت به مسائل روز بالا ببرید و در مقابل شبیخون فرهنگی باید با دانش خود بایستید.

 

وی با بیان اینکه در طول تاریخ و از ابتدای اسلام فتنه های زیادی را پشت سر گذاشته ایم، افزود: امروز نقش عمار واقعا بیشتر از هر زمانی نیاز است و دشمن در فتنه ۸۸ به سمت کشته سازی رفت و با این نقشه به دنبال تغییر افکار عمومی به نفع خود بود.

 

اسحاقی در ادامه گفت: تاریخ را مطالعه کنید که هر چه تاریخ را بیشتر بخوانید در زندگی اجتماعی خود بیشتر موفق خواهید بود و بدانید امید رهبر معظم انقلاب به شما جوان‌ها است و با وجود شما به آینده امیدوار هستیم.

 

نماینده مردم زیرکوه و قاین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن دنبال خون و خونریزی نیست، افزود: بلکه دنبال این است که شما جوان ها را از امام زمان(عج) بگیرد و اگر شما را بگیرد قطعا دوباره سر امام بر نیزه خواهد رفت.

 

وی با تاکید بر اینکه یکی از ماموریت های اصلی شما بسیجیان، جهاد تبیین است، گفت: هر چقدر در رکاب ولایت بمانیم پیش امام جایگاه بالاتری خواهیم داشت و امیدواریم در روزی که ندای «این عمار» بلند شد همه ما در رکاب ولایت باشیم.

 

 

 

 

کد خبر 1215893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha