فرصتی ویژه برای وزارت میراث‌فرهنگی

عباس مقتدایی گفت: گفت: بند ۱۷ این سیاست‌ها، یک فرصت ویژه برای وزارت میراث‌فرهنگی است.

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان، عباس مقتدایی  گفت: مقام معظم رهبری سیاست‌های کلی برنامه هفتم را ابلاغ کردند که بند ۱۷ آن  توسعه صنعت گردشگری و ترویج صنایع‌دستی است. به نظر می‌رسد این یک فرصت ویژه برای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به حساب می‌آید که نباید این فرصت را از دست بدهد.
 
نماینده مردم اصفهان افزود: در حال حاضر یکی از نقاط مهم بهره‌گیری حداکثری مسئولان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از سرخط‌های سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه خصوصا بند ۱۷ است.
 
وي اضافه کرد: توجه به این دو موضوع می‌تواند به اشتغال در جامعه کمک کند و اکنون خوشبختانه در سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است می‌تواند به این مهم کمک کند.
این نماینده مجلس در ادامه گفت: مجلس شورای اسلامی برای تحقق اهداف و ماموریت‌های این وزارتخانه آمادگی کامل برای همکاری دارد.
 
مقتدایی خاطرنشان کرد: همان‌‌گونه که مجلس در بودجه سال گذشته همکاری خوبی با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی داشته است برای تحقق بند ۱۷ سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه نیز آماده همکاری با این وزارتخانه هستیم و هر لایحه‌ای که از سوی این وزارتخانه در اینباره بیاید آمادگی کامل را برای همکاری داریم.
کد خبر 1215917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha