امداد رسانی اورژانس گیلان به  بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ زائر حسینی

اسدی از امداد رسانی اورژانس گیلان به بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ زائر حسینی در مرز خسروی خبرداد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « پیمان اسدی» امروز ( جمعه، ۲۵ شهریور ) در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت گسترده اورژانس گیلان به زائرین اربعین حسینی اظهار داشت: نیرو‌های اورژانس گیلان از ۱۲ شهریور تاکنون به ۲ هزار و ۶۵۷ زائر در مرز خسروی امدادرسانی کردند.

 

رییس اورژانس گیلان افزود: از این تعداد ۱۵۶ بیمار به مراکز درمانی منتقل و ۲ هزار و ۵۰۱ بیمار هم به صورت سرپایی درمان شدند.

 

وی با بیان اینکه کاروان اورژانس استان گیلان به مرز خسروی اعزام شدند اظهارکرد: این کاروان شامل ۱۱ گروه عملیاتی با حضور ۳۳ کارشناس فوریت‌های پزشکی با هشت دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه موتورلانس از ۱۲ شهریور تاکنون برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی حاضر شدند.

اسدی اذعان کرد: گروه اعزامی اورژانس گیلان در نقطه صفر مرزی به صورت شبانه روزی تا بازگشت کامل زائران از کشور عراق برای ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی حضور دارند.

وی عایت نکات بهداشتی، به کاربردن راه‌های مقابله با گرمازدگی و توجه به اخبار و توصیه‌های مسئولان از کانال‌های رسمی کشور را نکاتی دانست که باید زائرین اباعبدالله الحسین (ع) به آن‌ها توجه کنند.

کد خبر 1216346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha