پیاده روی اربعین تجلی عشق و ارادت به مکتب حسین است

حجت الاسلام اسدی نسب، با بیان اینکه پیاده روی اربعین تجلی عشق و ارادت به مکتب حسین(ع) است، گفت: برگزاری این پیاده روی عظیم نشان دهنده وحدت و همدلی مسلمانان جهان اسلام و خنثی کننده توطئه دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام «محمدعلی اسدی نسب»، امروز(25 شهریور)، در خطبه های نمازجمعه این هفته بروجرد با تسلیت اربعین حسینی اظهارداشت: حضور ۲۰ میلیون نفر در کشور عراق نشان از وحدت و همبستگی بین شیعه از دورترین کشورهای اسلامی است.

 

امام جمعه موقت خرم آباد حضور مسلمانان جهان اسلام در مراسم پیاده روی اربعین را تجلی عشق و ارادت به مکتب حسین(ع) عنوان کرد و افزود: زائران اربعین در سایه عشق به اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) ۳۰۰کیلومتر از نجف تا کربلا را در سایه شوق و عشق و ارادت پیاده روی می کنند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه توجه به آثار و برکات اربعین ضروری است، عنوان کرد: خودسازی و تقویت روحیه معنوی از برکات پیادده روی اربعین است.

 

ضرورت توجه به آثار و برکات گنجینه دفاع مقدس

 

حجت الاسلام اسدی نسب در بخش دیگری از سخنانش هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: باید از این گنجینه ارزشمند در راستای تربیت و هدایت نسل جوان بهره مند شد.

 

وی بر ضرورت خدمت خالصانه به مردم تأکید کرد و اظهارداشت: عزل و نصب مدیران بر مبنای توانمندی افراد و شرایط شهرستان بروجرد مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه موقت بروجرد این شهرستان را محل علم و تمدن خواند و بیان کرد: باید از توانایی افراد متخصص، متفکر، متعهد و کاردان در سطوح مختلف مدیریتی استفاده شود.

کد خبر 1216412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha