شور اربعین حسینی در نقطه نقطه شهر

همزمان با اربعین شهادت سالار شهیدان، حال و هوا و شور حسینی در نقطه، نقطه شهر به چشم می خورد و همه از دور سلام می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، همزمان با اربعین سالار شهیدان، حال و هوای دیگری در شهرهای استان اصفهان همانند کل کشور ایجاد و پیاده روی خانوادگی عاشقان حسینی برگزار شد.

 

مسیرهای منتهی به گلزارهای شهدا و آستان مقدس امامزادگان امروز مملو از جمعیت محبان اهل البیت(ع) بود که در این روزها شرایط برای حضورشان در کربلا فراهم نشد و تنها هم قدم زائران حسینی شدند.

 

 

 عزاداری، توزیع نذری، ارائه برنامه های فرهنگی و قرائت زیارت اربعین از جلوه های این دسته از برنامه ها بود که در بخشی از محل های برگزاری پیاده روی اربعین انجام شد.

 

جمعیت یکصد هزار نفره پیاده روی اربعین در نصف جهان که منتهی به گلستان شهدای این شهر بود جلوه ای متمایز و ممتاز از عشق حسین شد و در سراسر استان هم این حال و هوا تجلی یافته بود.

 

 

آستان مقدس امامزادگان سراسر استان اصفهان و گلزارهای شهدا محل عهد و پیمان بین زائران حسینی و تداوم راه قیام کربلا قرار گرفت و جوانان هم در خیابان های شهرها خدمت گذار مردم بودند.

 

نقش نهادهای خدماتی از جمله نیروهای امدادی و شهرداری ها به خوبی مشهود و تیم های خدمات رسان در سطح شهر هم پای زائران حرم عشق بودند.

 

 

کد خبر 1216644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha