حضور کودکان و نوجوانان در محفل قرآنی «ولایت عشق» وردنجان

مولوی گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور کودکان، نوجوانان و جوانان توسط کانون فرهنگی هنری «ولایت عشق» در مسجد حضرت رقيه (س) شهر وردنجان برگزار شد.

«علی مولوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: محفل انس با قرآن کریم با حضور کودکان، نوجوانان و جوانان توسط کانون فرهنگی هنری «ولایت عشق» مسجد حضرت رقيه (س) شهر وردنجان برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ولایت عشق» مسجد حضرت رقيه (س) شهر وردنجان ادامه داد: محفل انس با قرآن کریم یکی از برنامه های ویژه این کانون است.

 

وی گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری «ولایت عشق» هر هفته در محفل انس با قرآن کریم که در مسجد حضرت رقيه (س) شهر وردنجان برگزار می شود شرکت می کنند.

 

مولوی بابیان اینکه جلسات آموزشی قرآن کریم در رشته های روخوانی، روان خوانی و تجوید وی‍ژه خواهران و برادران در رده ‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود افزود: این جلسات با دعوت از اساتید مجرب در مسجد حضرت رقيه (س) شهر وردنجان برگزار می شود.

 

وی گفت: تقویت فرهنگ قرآنی، تقویت و گسترش انس با قرآن کریم در قشرهای مختلف جامعه به ‌ویژه کودکان و نوجوانان، ترویج آیات و مفاهیم قرآن کریم در حوزه فرهنگ عمومی از اهداف برگزاری این دوره ‌ها است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ولایت عشق» مسجد حضرت رقيه (س) شهر وردنجان ابراز کرد: شناسایی استعدادهای مردمی و تلاش برای تقویت این استعدادها از دیگر اهداف برگزاری جلسات آموزشی قرآن کریم در کانون «ولایت عشق» مسجد حضرت رقيه (س) شهر وردنجان است.

 

وی اظهار داشت: انس و الفت نوجوانان و جوانان با قرآن کریم و تعالی و تاثیر آن در زندگی آنها از مهمترین اهداف در برگزاری این مراسم است.

 

کد خبر 1216707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha