پایان فعالیت موکب بانوان فاطمی در عمود ۱۲۲۲

موکب بانوان فاطمی مستقر در عمود ۱۲۲۲ مسیر پیاده روی نجف به کربلا در ایام پیاده روی اربعین حسینی به فعالیت های خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، موکب بانوان فاطمی مستقر در عمود 1222 مسیر پیاده روی نجف به کربلا در ایام پیاده روی اربعین حسینی، پس از پایان مراسم پیاده روی روز اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به فعالیت‌های خود پایان داد.

موکب بانوان فاطمی از روز دهم صفر 1444 و به همت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران جهت خدمت به زائران و عاشقان حسینی در عمود 1222 مسیر نجف به کربلا مستقر شد و فعالیت های خود را در حوزه های مختلف و در قالب خدمات فرهنگی و کودک، خدمات درمانی و رفاهی، خدمات تبلیغی، خدمات رسانه ای، خدمات خبری، فضای مجازی و اینترنت رایگان، خدمات پشتیبانی و تبلیغات (سفیران رضوان) و …  ارائه کرد.

میزبانی و ارائه خدمت به 10 هزار کودک در پیاده‌روی اربعین حسینی یکی از فعالیت های موکب بانوان فاطمی در ایام اربعین بود.

همچنین ارائه خدمات درمانی، رفاهی، فرهنگی و تبلیغی به بیش از 15 هزار بانوی زائر حسینی نیز از دیگر فعالیت های موکب بانوان فاطمی مستقر در عمود 1222 مسیر پیاده روی اربعین بود.

مبلغان خواهر موکب بانوان فاطمی نیز با حضور در مناطق مختلف مسیر پیاده روی نجف به کربلا به فعالیت تبلیغی چهره به چهره پرداخته و به بیش از 500 موکب سرکشی و از بانوان فعال در موکب ها تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 1217026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha