مجمع خیرین سلامت ظرفیت خوبی برای کمک به بیماران نیازمند است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت ظرفیت خوبی برای کمک به بیماران نیازمند است، گفت: از ظرفیت خیرین سلامت، برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در حوزه سلامت و تجهیز درمانگاه ها و بیمارستان ها بهره برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۲۹ شهریور) در دیدار با اعضای مجمع خیرین سلامت در استان ایلام،  اظهار کرد: مجتمع خیرین سلامت می تواند در راستای تامین سلامت و نیازمندی های دارویی و درمانی افراد نیازمند در استان بسیار نقش آفرین باشد.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» تصریح کرد: ظرفیت بزرگی که ما داریم، مردم و کمک های مردمی است که باید از این ظرفیت استفاده کرد، البته مردم ایلام پای کار هستند.

 

وی یادآور شد: در استانی که می‌توانیم که انگیزه زیادی وجود دارد و می شود که یک مجتمع برای توریست درمانی ساخته شود که  می‌تواند موجب اشتغالزایی درآمدزایی شود، قدم اول این است که اهداف مشخص و برنامه ریزی شود و قدم های بزرگی برداشته شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بیان کرد: پزشکان استان این ظرفیت دارند که  پای کار باشند و  لازم است که این هماهنگی ایجاد شود  که از ظرفیت پزشکان استان استفاده شود، مهم ترین عامل برای جذب کمک‌های خیرین این است که ارتباطات لازم با این خیرین از طریق مجمع خیرین سلامت ایجاد شود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار  یادآور شد: تجربه گذشته نشان می دهد که کمک‌های خوبی در حوزه سلامت انجام شده است، بایستی ظرفیت خیرین سلامت کشور در استان به کار گرفته شود و برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در حوزه سلامت و تجهیز درمانگاه ها و بیمارستان ها از این طرفیت بهره برد.

 

وی با اشاره به اینکه فشار بیماری که بر بیماران می‌آید نیاز است که خیرین در کنار بیماران نیازمندان قرار گیرند، گفت:  لازم است  با پیگیری و رایزنی های لازم، دستگاه های مختلف و موسسات خیریه پای کار بیایند البته نیاز به وقت گذاشتن است و ارتباط با خیرین ظرفیت  نیروهای ایلامی در مرکز استفاده شود.

 

کد خبر 1217524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha