برگزاری ایستگاه نقاشی اربعین حسینی در کانون حضرت امیرالمؤمنین (ع) سفیددشت

برگزاری ایستگاه نقاشی و رنگ آمیزی به مناسبت اربعین حسینی توسط کانون فرهنگی هنری «حضرت امیرالمؤمنین (ع)» در مسجد جامع شهر سفید دشت برگزار شد.

«سمیه نفر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ایستگاه نقاشی و رنگ آمیزی به مناسبت اربعین حسینی توسط کانون فرهنگی هنری «حضرت امیرالمؤمنین (ع)» در مسجد جامع شهر سفید دشت برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «حضرت امیرالمؤمنین (ع)» مسجد جامع شهر سفیددشت ادامه داد: در اینمسابقه نوجوانان و جوانان آثار خود را با موضوع اربعین حسینی به نمایش گذاشتند.

 

وی ابراز کرد: هدف از برگزاری این ایستگاه نقاشی نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی بین نوجوانان و جوانان و جذب این عزیزان به سمت مسجد است.

 

نفر، نشر و ترویج مفاهیم والای تربیتی، عهد با شهدا، تحکیم و نمایش پیوند‌های عمیق از عاشورا تا ظهور منجی و ایجاد بستر مناسب برای بروز و شکوفایی استعداد‌های هنری قشر آینده ساز جهان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه نقاشی است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «حضرت امیرالمؤمنین (ع)» مسجد جامع شهر سفیددشت ادامه داد: در راستای تکریم شعائر اسلامی و انتقال مفاهیم و پیام های عاشورایی به نسل امروز و تقویت محبت به اهل بیت (ع) مسابقه نقاشی در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شده است.

 

کد خبر 1217675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha