استکبار جهانی در برابر موج پیش رونده انقلاب تسلیم شده است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه دنیای استکبار جهانی در برابر موج پیش رونده انقلاب اسلامی تسلیم شده است، گفت: رزمندگان و پیشکسوت دفاع مقدس در عرصه جهاد تبیین و آگاه سازی نسل جوان کار و تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۳۰ شهریور) در آیین تجلیل و تکریم سراسری از یک میلیون  پیشکسوت دفاع مقدس اظهار کرد:  دفاع مقدس لبیک مردم ایران اسلامی به ندای  «هل من ناصرا ینصرنی» امام حسین(ع) که  در روز عاشورای حسینی  در دنیا طنین انداز کردند، بود و مردانه در این لبیک گویی ایستادند.

 

حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» یادآور شد: در فرهنگ قرآن بین شهدا و همرزمان شهدا فاصله ای نیست و آن مقام عالی که برای شهدا در فرهنگ ما وجود دارد برای رزمندگان، جانبازان و ایثارگران و آزادگانی که در مسیر شهدا قدم برداشته اند و حماسه آفریدند و مقاومت کردند و ثابت قدم ماندند، وجود دارد.

 

وی  با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس، شهدای زنده اند و مسولیت سنگینی بر عهده دارند، افزود: ما به امام زمان( عج) اعلام می کنیم که ما آماده یاری شما هستیم و بنابراین دفاع مقدس ما استمرار دارد و جهاد شما عزیزان ادامه دارد، این حضور دیروز در دفاع از سرزمین مان بود و امروز در دفاع از ارزشهای دینی مان است.

 

امام جمعه ایلام ابراز کرد: دنیای استکبار جهانی در برابر موج پیش رونده انقلاب اسلامی تسلیم شده است و نفس های آخرش را می کشد و امروز جمهوری اسلامی در دنیا پیشگام است اما جنگ تبلیغاتی آنها به دنبال فریب دادن کسانی است که عظمت دفاع مقدس را درک نکرده اند و رشادت های مجاهدان فی سبیل الله و شهدا را درک نکرده اند تا از این جوانان سواستفاده کنند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: می بینینم تعدادی فریب خورد با برداشتن روسری به جنگ جمهوری اسلامی آمده اند و آیا اینها می تواند در برابر مردانی که برای دادن سر و جانشان از هم سبقت می گیرند عرض اندام کنند بدیهی است که نه.

 

وی یادآور شد: رزمندگان و پیشکسوت دفاع مقدس در عرصه جهاد تبیین و آگاه سازی نسل جوان کار کنند، آنها را آگاه کنیم که  فریب دشمن نخورند و حق را از ما حق بشناسند.

 

امام جمعه ایلام گفت: خاصیت دشمن فریب و نیرنگ است در عاشورای شعار دشمن این بود که امام حسین(ع) خارجی است و وقتی مردم متوجه شدند امام حسین(ع) خارج از دین حدش نیست که او را به شهادت رسانده بودند.

 

  حجت الاسلام کریمی تبار گفت: دشمنان نظام و استکبار جهانی تلاش می کنند با مظلوم نمایی و تحریک احساسات پاک جوانانی که تصور می‌کنند از حق دفاع می کنند  و می‌خواهند در برابر ناعدالتی بایستند، سو استفاده کنند اما پیشکسوتان دفاع مقدس رسالتی بزرگ برعهده دارند و  باید به این نسل جوان آگاهی داد، عظمت دفاع مقدس را باید یادآور شد که این کار پیشکسوتان است.

کد خبر 1217702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha