اجرای ۴۵۰ برنامه ویژه بزرگداشت دفاع مقدس در آران و بیدگل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل از اجرای ۴۵۰ برنامه ویژه بزرگداشت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل حسین دوست در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل، با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس گفت: یکی از عوامل موفقیت ما در دفاع مقدس و منحصر بودن آن در کل جهان بدنه و پشتوانه مردمی آن است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل افزود: اکثر فرماندهان ما در دفاع مقدس از جوانان بودند همانطور که الان هم جامعه ما به وجود این جوانان با روحیه انقلابی‌گری و بسیجی و دفاع مقدسی نیاز دارد.

 

حسین دوست در خصوص برنامه های ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۴۵۰ برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی، مذهبی و ورزشی در شهرستان آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل ادامه داد:  این برنامه ها توسط مجموعه پایگاه های بسیج، اقشار بسیج، واحدهای دانش آموزی و کانون های بسیج در دو سطح منطقه ای و شهرستانی اجرا خواهد شد و حدود ۴۰ برنامه آن در سطح شهرستانی است.

 

حسین دوست افزود: برنامه های بزرگداشت هفته بسیج از روز پنج شنبه ۳۱ شهریورماه با برگزاری رژه خودرویی نیروهای مسلح و عطر افشانی گلزارهای شهدای شهرستان آغاز خواهد شد و در روز ۷ مهرماه با اهدای چهار سری جهیزیه به نوعروسان پایان خواهد یافت.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در چهار نقطه شهرستان آران و بیدگل، برگزاری پنج عنوان یادواره شهدا، برگزاری شب شعر دفاع مقدس، برگزاری همایش جهاد تبیین و ایران جوان بمان، همایش دختران حاج قاسم و همایش پیاده روی خانوادگی از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

 

سرهنگ حسین دوست یاد آور شد: دیدار با خانواده شهدا، اکران فیلم هناس، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، خاطره گویی خیابانی، برگزاری کاروان و جلسات عزاداری و سوگواری دهه پایانی صفر، جشنواره سرود، افتتاح پروژه های عمرانی بسیج سازندگی، برپایی میز خدمت، برگزاری کارگاه سواد رسانه و بازسازی عملیات کربلای چهار و پنج از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

 

کد خبر 1217837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha