دفاع مقدس یک گنجینه پایان ناپذیر است

سردار کوشکی جهرمی گفت: دفاع مقدس یک گنجینه پایان ناپذیر است و بهره گیری مناسب از آن موجب می شود تا موانع را پشت سر بگذاریم و نباید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سردار «سعید کوشکی جهرمی»، امروز (چهارشنبه 30 شهریور) در مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در موزه دفاع مقدس فارس گفت: در استان فارس شاهد اراده جمعی و همدلی خوبی در مدیران با هدف کاهش و رفع مشکلات جامعه ایثارگری هستیم و امام جمعه شیراز و استاندار فارس بر حل مسائل کهنه و حل نشده جامعه ایثارگری تاکید ویژه دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس افزود: شهدا می ‌توانند موجب تطهیر روح و درون ما شوند و این مسیر به سبب همجواری ما با شهدا میسر خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهدا در سخت ‌ترین شرایط حاکم بر کشور و در دوران دفاع مقدس از جان مایه گذاشتند تا ایران اسلامی بدرخشد و الگویی برای مقاومت، استقلال و توسعه برای سایر کشورهای مسلمان شود.

سردار کوشکی تاکید کرد: عمده ناکارآمدی ‌ها در کشور به دلیل بی‌ توجهی و عدم تمکین از فرهنگ ایثار و شهادت و عدم ولایتمداری منشا می گیرند و هر جا پیروی از ولایت فقیه و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت سرلوحه بوده شاهد موفقیت هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اشاره به مراحل تجهیز و تکمیل موزه دفاع مقدس فارس ادامه داد: موزه دفاع مقدس به همت مدیران مختلف تکمیل شده و با حمایت استاندار فعلی فارس در سال آینده تکمیل ‌تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس یک گنجینه پایان ناپذیر است و بهره گیری مناسب از آن موجب می شود تا موانع را پشت سر بگذاریم و امام خمینی (ره) تاکید فرموده اند که اگر پیشکسوتان دفاع مقدس را فراموش کنید در آتش دوزخ خواهید سوخت و نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده شوند.

 

کد خبر 1217893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha