هیچکس با ناامنی مماشات نمی کند/امنیت امروز محصول خون شهدا است

فداکار گفت: هیچکس با ناامنی مماشات نمی کند و آمادگی برای دفاع یک ثروت همیشگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، «محمدمهدی فداکار»، (پنجشنبه ۳۱ شهریور) در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح مستقر در کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ این هفته را آغاز دوران شرافتمندانه نظام جمهوری اسلامی دانست و گرامیداشت این هفته را یک ضرورت عنوان کرد.

استاندار کرمان، هفته دفاع مقدس را روایت دفاع ملتی دانست که تنها در برابر همه دنیا ایستاد و تاکید کرد: مرور قبل از آن نیز ضرورت است زیرا ایران، قبل از انقلاب لنگر ثبات برای غرب و خط مقدم غرب مقابل شوروی بود و حکومت وقت هم وابسته و مطیع گوش به فرمان غرب بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اما همه آن ظرفیت(برای غرب) را به هم ریخت و دشمن به وحشت افتاد؛ تصریح کرد: این برای دشمن قابل تحمل نبود و از همان اول انقلاب شروع به توطئه کرد.

فداکار اظهار کرد: ما در تنهایی یاد گرفتیم روی پای خود بایستیم زیرا همه دنیا با صدام بود؛ روسیه و فرانسه و آلمان و آمریکا و شیوخ مرتجع عرب همه ظرفیت های مالی و اقتصادی و پشتیبانی را علیه ما بکار گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه اما این تجربه ای برای دشمن شد که با این ملت درگیر نشود؛ گفت: هر آنچه امروز داریم مدیون آن روزها و خون شهدایی است که به زمین ریخته شد و امنیت امروز، محصول خون شهدایی است که در این ۴۲ سال داده شده لذا امنیت و آرامش مردم شوخی بردار نیست.

استاندار کرمان تاکید کرد: هیچکس با ناامنی مماشات نمی کند و آمادگی برای دفاع یک ثروت همیشگی است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در جنگ ما را موفق کرد اطاعت محض از ولایت و کار خالصانه بود زیرا هر کجا کار خالصانه باشد موفقیت ما را در طول تاریخ رقم می زند.

کد خبر 1217940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha