توفیقات دولت سیزدهم درسایه ولایتمداری محقق شد/تحول اقتصادی؛ خاکریز کلیدی جبهه انقلاب

حسینی پور با بیان اینکه ولایتمداری دولت باعث شده تا قطار دیپلماسی ایران از ریل سازش با استکبار، وارد مسیر تعامل با همسایگان شود که در اثر آن، توسعه اقتصادی را هم شامل خواهد شد، گفت:معتقدم تحول اقتصادی آخرین خاکریز توسعه انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، «سیدمحمود حسینی پور»، امروز پنج شنبه (۳۱ شهریور) در مراسم رژه نیروهای مسلح استان مازندران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یادو نام امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس استان مازندران، اظهار کرد: امام عزیز توانست در تاریکی محض فضای غبارآلود جامعه جوانان را به مسیر جهاد و شهادت بکشانند و امروز الگوی تمام آزادگان جهان بشوند و در تاریخ معاصر ثبت شده است.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه در بین رهبرانی که برای احیای اسلام تلاش کردند نام امام خمینی(ره) به‌عنوان تنها شخصیت منحصر بفرد جهان اسلام می درخشد که توانست بعد از هزار و چهارصد سال نهضت امام حسین(ع) را تبدیل به حکومت اسلامی کند و این شخصیت در تاریخ بی نظیر است، افزود: امام راحل و شهدا به انقلاب اسلامی هویت بخشیدند.

 

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا در عرصه بین المللی به عنوان یک از قدرتمندترین کشورهای منطقه است، ادامه داد: علی رقم تلاش حداکثری دشمن برای برهم زدم امنیت ایران اسلامی می کند اما به برکت خون شهدا ایران اسلامی در امنیت کامل به سر می برد.

 

حسینی پور به فتوحات و شکست های ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: ایمان و اخلاص رزمندگان دوران دفاع مقدس و ملت ایران که پشتیبان جبهه بودند موجبات پیروزی ایران اسلامی را در این جنگ نابرابر فراهم آورد.

 

وی با بیان اینکه شهدا کربلای ایران هیچ تفاوتی با شهدای عاشورا ندارند، افزود: اگر در کربلا برخی یاران امام حسین(ع) با لب تشنه به شهادت رسیدند در کربلای ایران نیز رزمندگان با تحمل چند روز تشنگی برای حفظ کیان ایران عزیز شهید شدند.

 

حسینی پور با بیان اینکه اعتلای ایران اسلامی خواست شهدا است، گفت: استکبار امروز توطئه ای را علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده اما باید بداند ملت ایران پای انقلاب ایستاده اسند.

 

وی به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل برای تقویت آشوب ها در ایران اشاره کرد و افزود: ملت ایران ملت امام حسین(ع) است و تاکنون فتنه های مختلفی را پشت سر گذاشتند.

 

حسینی پور با بیان اینکه ایثار و ازخودگذشتگی دو شاخصه اصلی شهدای کربلای ایران است، گفت: دنیا به اقتدار و مدیریت رهبرمعظم انقلاب در براندازی فتنه های استکبار معترف است.

 

وی با تاکید براینکه ایران اسلامی قصد دخالت در امور هیچ کشوری را ندارد و اجازه دخالت به هیچ کشوری را هم نمی دهد، افزود: امید داریم آخرین جبهه که باید جمهوری اسلامی فتح کند خاکریز اقتصادی باشد.

 

حسینی پور به دیپلماسی دولت سیزدهم اشاره و بیان کرد: رئیس جمهور دولت انقلابی با هدایت های رهبری حصارهایی که استکبار علیه ایران کشیده بود را درهم پیچید.

 

وی با یان اینکه تمامی توفیقات دولت سیزدهم درسایه ولایتمداری محقق شده، گفت: اگر امروز دشمن به دنبال آشوب در ایران است به جهت پیشرفت های ایران عزیز است که دشمن پیشرفت ایران و انقلاب اسلامی را برنمی تابد.

 

حسینی پور با بیان اینکه ایران اسلامی بعد از ۴۳سال محور مقاومت در جهان است، ادامه داد: براساس آمار رسمی ۲۱میلیون زائر در راهپیمایی اربعین حاضر شدندو این نقطه قوت جهان اسلام است و دشمن به جهت ترس از این اقتدار مسلمانان، آشوب و اغتشاش به پا می کند.


 

کد خبر 1218013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha