بصیرت و هوشیاری، خنثی کننده توطئه های دشمنان  است

زیویار، با اشاره به اینکه امروز دشمن امنیت کشور را هدف قرار داده است، گفت: هوشیاری، رمز موفقیت در برابر توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، فرهاد زیویار، امروز پنج شنبه (31 شهریور، در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه ایران اسلامی در طول تاریخ  حوادث بسیاری را پشت سر گذاشت و تاریخ کشور سرشار از تلخی و شیرینی بی شمار است، اظهارداشت: جنگ نیز از حوادث تلخ بشمار می‌آید و بسیاری از کشورها در این راستا تجلی و یا احیا شده‌اند.

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه جنگ ناخواسته هشت ساله در آغاز عمر جمهوری اسلامی رخ داد، افزود: دشمن از تمامی حملات علیه ایران استفاده کرد و اما رزمندگان با ایثار از کشور دفاع کردند.

 

وی اسلام را دین  صلح خواند و عنوان کرد: دفاع و جهاد جایگاه خود را دارد، بنابراین ایران اسلامی هیچوقت قصد تعرض به کشوری را نداشته است اما در مقابل متجاوز داخلی و خارجی ایستادگی می‌کند.

 

زیویار بیان کرد: دوران دفاع مقدس فصل جدیدی از تاریخ جنگ را رقم زد و نگرش به جنگ را تغییر داد؛ چراکه دفاع از هویت و شناسنامه کشور، نوامیس و شرع را به همراه داشت.

 

وی اظهار کرد: هر حرکتی در نهضت انقلاب اسلامی شکل گرفته مقدس است و برگرفته از نهضت عاشورا است.

 

استاندار لرستان به شرایط حساس کشور اشاره و عنوان کرد: دشمنان امنیت کشور را هدف قرار داده اند و باید در برابر توطئه های دشمن هوشیار بود.

 

زیویار بیان کرد: اقدامات ارتش، سپاه، بسیج، پلیس، نیروهای انتظامی و نظامی مقدس است و برای دفاع از کشور کوتاهی نکرده بلکه هویت سازی کرده اند و تکریم این ارکان برای ما مقدس است.

کد خبر 1218015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha