کاروان تجهیزاتی «مهر و عدالت» به مناطق محروم استان سمنان اعزام شد

قزوینیان از اعزام کاروان تجهیزاتی «مهر و عدالت» به مناطق محروم استان سمنان خبردادوگفت: این تجهیزات آموزشی در میان ۱۱ منطقه کم برخورداراستان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛«امیرحسین قزوینیان» در حاشیه اعزام این تجهیزات آموزشی درگفتگو با خبرنگاران گفت: کاروان تجهیزاتی «مهر و عدالت» که شامل تجیزات آموزشی و هنرستانی است  از امروز به‌صورت نمادین به مناطق محروم و کم برخوردار اعزام شد.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با اشاره به توزیع این تجهیزات آموزشی در میان ۱۱ منطقه کم برخوردار استان سمنان مانند میامی، بسطام و سایر مناطق محروم اظهارداشت: این اقلام شامل میز، نیمکت، تخته‌سیاه و وایت برد، میز و صندلی معلم، پرینتر،کامپیوتر و سایر تجهیزات است.

 

وی اعتبار هزینه شده برای خرید این تجهیزات آموزشی را سه هزارمیلیارد تومان ذکر کردوافزود: این تجهیزات آموزشی خارج از اعتبارات ملی و از محل اعتبارات صرفه‌جویی تهیه شده است.

 

قزوینیان رفع مشکلات و محرومیت‌زدایی و ایجاد نشاط در مناطق کم برخورداررا مهمترین هدف اعزام کاروان تجهیزاتی «مهر و عدالت» به مناطق محروم استان سمنان برشمرد.

 

کد خبر 1218022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha