مردم اهواز در محکومیت اهانت به مقدسات راهپیمایی کردند

راهپیمایی مردم ولایتمدار اهواز علیه آشوبگران در محکومیت آشوب‌های اخیر و اهانت به مقدسات امروز بعد از نماز جمعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، راهپیمایی مردم ولایتمدار اهواز علیه آشوبگران در محکومیت آشوب‌های اخیر و اهانت به مقدسات امروز جمعه (۱ مهر) بعد از نماز جمعه برگزار شد.

 

این راهپیمایی بعداز اقامه نماز جمعه اهواز و از محل مصلی امام‌ خمینی (ره) آغاز و تا چهار راه آبادان ادامه داشت و مردم ولایتمدار ضمن محکومیت جنایت‌های اخیر، خواستار برخورد قاطع با اراذل و اوباش شدند.

 

«ما همه عمار توییم خامنه‌ای، مطیع فرمان توییم خامنه‌ای»، «مرگ بر فتنه‌گر آشوبگر»، «ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است» و ...از جمله شعارهایی بود که در این راهپیمایی سر داده شد.

 

در این راهپیمایی مردم ولایتمدار اهواز، مسئولان استانی از جمله حجت‌الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت‌الله حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح استان حضور داشتند.

 

در پایان نیز بیانیه محکومیت جنایت‌های اراذل و اوباش قرائت شد و در بندهای مختلف آن نیز مردم ولایتمدار اهواز شعار الله اکبر سر می‌دادند.

 

پیرو اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان فردا شنبه (۲ مهر) نیز رأس ساعت ۱۷ نیز از محل میدان شهدا اهواز راهپیمایی علیه آشوبگران برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1218233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha