برپایی نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از برپایی نمایشگاه عکس و پوستر همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

«سعید ضابطی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل برپا شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود:  این نمایشگاه با ۱۵ تابلو  در ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی متر به مدت ۷ روز در سالن این اداره به نمایش گذاشته شد.

 

ضابطی هدف از برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر هفته دفاع مقدس را آشنایی نسل جوان و نوجوان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، حفظ این ارزش ها عنوان کرد و افزود: گرامیداشت حماسه‌ سازی ها و حماسه‌آفرینان، برای دفاع از میهن در دوران هشت سال دفاع مقدس و نقش برآب کردن توطئه دشمنان و مستکبران از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند تا چهارشنبه ۶ مهرماه به بلوار آیت الله عاملی خیابان ارشاد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل مراجعه کنند.

کد خبر 1218244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha