مهلت شرکت در نخستین جشنواره نقش سواد رسانه ای جنوب کرمان تمدید شد

اسماعیل نیک نفس گفت: به دلیل همزمانی این جشنواره با جشنواره تئاتر خیابانی جنوب کرمان و درخواست تمدید از سوی رسانه ها بنابراین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۲۵ مهرماه سال جاری تمدید شد.

«اسماعیل نیک نفس» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری نشست هم اندیشی نخستین جشنواره نقش سواد رسانه ای در صیانت از خانواده ها، خبر داد و گفت: این نشست با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، مدیر و اعضای خانه مطبوعات جنوب کرمان با رویکرد تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره برگزار شد.

 

دبیر اجرایی نخستین جشنواره سواد رسانه ای جنوب کرمان افزود: به دلیل همزمانی این جشنواره با جشنواره تئاتر خیابانی جنوب کرمان و درخواست تمدید از سوی رسانه ها بنابراین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۲۵ مهرماه سال جاری تمدید شد.

 

وی با اشاره به این که اختتامیه نخستین جشنواره نقش سواد رسانه ای در صیانت از خانواده ها متعاقبا اعلام می شود، یادآور شد: بخش رقابتی این جشنواره در موضوعات سواد رسانه ای، جهاد تبیین، رسانه، آسیب های اجتماعی و خانواده و فضای مجازی برگزار می شود.

 

نیک نفس بیان کرد: مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری جنوب کرمان می توانند آثار تولیدی خود اعم از خبر، گزارش و یادداشت را در یکی از این موضوعات به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

مدیر موسسه فرهنگی هنری آینه هنر دیار کهن ادامه داد: آثار ارسالی باید در بازه زمانی یکم فروردین تا ۲۵ مهرماه در یکی از رسانه های معتبر منتشر شده باشند.

 

وی ابراز کرد: آثار به صورت چاپ شده به دبیرخانه جشنواره به نشانی جیرفت - میدان انقلاب (سپاه) - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تحویل داده شده و یا به صورت pdf به رایانامه resane.jk@gimail.com ارسال شوند.

 

نیک نفس اظهار کرد: در کنار بخش رقابتی جشنواره، کارگاه های آموزشی نیز در سطح برخی از شهرستان های جنوب کرمان برگزار می شود.

 

دبیر اجرایی نخستین جشنواره سواد رسانه ای جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: در همین راستا قرار است کارگاه آموزشی خبرنویسی و خبرنگاری در زهکلوت، قلعه گنج و فاریاب برگزار شود و همچنین در نظر داریم ۲ دوره تخصصی خبرنویسی را در جیرفت برگزار کنیم.

کد خبر 1218256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha