زنگ مهر و مقاومت در مدارس قزوین نواخته شد

همزمان با آغاز سال تحصیلی زنگ مهر و مقاومت در مدارس استان قزوین نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، همزمان با هفته دفاع مقدس و در نخستین روز از بازگشایی مدارس زنگ مهر و مقاومت با حضور آیت الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان، «محمدمهدی اعلایی» استاندار قزوین و دیگر مسئولان استانی امروز (شنبه 2 مهر) به صورت نمادین در هنرستان چمران قزوین نواخته شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: برای طی کردن مسیر موفقیت اولین مسیر دین مداری است و انسان بدون ارتباط با خداوند متعال نمی تواند مخلوقات و مکشوفات را بشناسد و این مسیر را طی کند.

 

آیت الله عابدینی افزود: ما به دنبال رسیدن به کرامت هستیم و قرآن کریم درس های بسیاری برای رسیدن به کرامت دارد که باید مورد توجه همه ما قرار گیرد و رسیدن به کرامت هدف نهایی است که برای رسیدن به کرامت باید از قرآن بهره ببریم.

 

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: دانش آموزان مدیران آینده این کشور هستند که باید در کنار کسب علم و دانش با تربیت صحیح برای اداره کشور حاضر شوند.

 

«نقی سیاهکل مرادی» افزود: لازم است معلمان به تربیت دینی دانش آموزان اهمیت دهند و با تشویق و ایجاد انگیزه در مسیر تربیت اصولی آنها قدم بردارند.

 

وی یادآور شد: تقدیم شهدای دانش آموز و معلم در راه این انقلاب رسالت سنگینی را بر دوش ما گذاشته است و باید با همه توان در مسیر حفظ خون شهدا قدم برداریم.

 

گفتنی است 254 هزار دانش آموزان در مقاطع مختلف در مدارس استان قزوین تحصیل می کنند.

 

کد خبر 1218296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha