بیش از ۱۲ هزار دانش‌آموز فومنی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند

بیتا گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۲ هزار و ۸۰۰ دانش آموز در ۱۶۸ واحد آموزشی مشغول به تحصیل می‌شوند.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید 12 هزار و 800 دانش آموز در 168 واحد آموزشی مشغول به تحصیل می‌شوند.

 

مدیر آموزش و پرورش وفومن افزود: تمام تدابیر لازم برای سلامت و کیفیت آموزشی دانش آموزان در نظر گرفته شده و آموزش و پرورش شهرستان با آمادگی به استقبال آغاز سال تحصیلی جدید رفته است.

 

وی محیط مدرسه را تجلّی اصلی نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: مدیران آموزشگاهی و راهبران آموزشی کلیدی ترین عنصر ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت هستند.

 

بیتا یکی از بازوهای هر مدرسه را اولیا دانست و تصریح کرد: اولیا باید دانش‌آموزان خود را مستقل بار آورند تا وابسته خانواده نباشند هرچند نظارت بر فعالیت دانش‌آموزان باید وجود داشته باشد اما باید اجازه دهند دانش‌آموزان تحت راهنمایی و هدایت معلم خود مستقل و توانمند شوند و روی پای خود بایستند.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن خاطرنشان کرد: نهاد تعلیم و تربیت، مهم‌ترین رکن تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی است و آموزش و پرورش به عنوان یک سرمایه ملی، متعلق به همه ایرانیان است و از این منظر لازم است برای اعتلای آن، تمام ظرفیت‌ها و داشته‌های کشور همسو و هماهنگ به خدمت گرفته شود تا فرزندان این مرز و بوم از یادگیری برابر و باکیفیت برخوردار شوند.

کد خبر 1218376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha