امنیت شرط تحقق شکوفایی، باندگی و رشد جامعه است

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروز همه آحاد جامعه ما باید مدافع نعمت امنیت باشند گفت: امنیت شرط تحقق شکوفایی، باندگی و رشد جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، «اسماعیل زارعی کوشا» صبح شنبه دوم مهرماه در مراسم بازگشایی مدارس استان که در دبیرستان نمونه دولتی امام محمد غزالی ناحیه یک سنندج برگزارشد؛ با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز فصل بازگشایی مدارس به دانش‌آموزان، آموزگاران، فرهنگیان و اولیاء استان، از تلاش و زحمات برنامه‌ریزان آموزش و پرورش برای شروع سال تحصیلی جدید تقدیر و تشکر کرد.

 

 

استاندار کردستان با بیان اینکه تحقق اهداف ما رسیدن به بالندگی، رشد، شکوفایی است؛ گفت: ادامه مسیری که ما در علم آموزی و توسعه و ترویج علم و فناوری بویژه در دو سه دهه اخیر به پرچم‌داری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به دنبال آن هستیم و برای رسیدن به قله‌های دانش و پیشرفت از هر نظر نیازمند یک زمینه بسیار مهم هستیم و آن زمینه امنیت است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: اگر امنیت در جامعه وجود نداشته باشد هیچ کدام از این اهداف به درستی محقق نخواهد شد پس همچنان که اولیاء دین ما فرموده‌اند قدر نعمت امنیت را باید دانست.

 

 

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: امنیت امروز ما مرهون و مدیون رشادت، جانبازی و ایثار و شهادت شهیدان و ایثارگرانی است که در زمانی که این آب و خاک و این سرزمین و بویژه استان ما آماج حملات دشمن بعثی به نیابت از جبهه استکبار قرار گفته بود  پاپیش گذاشتند و با رشادت دفاعی مقدس و ارزشمند کردند.

 

 

زارعی کوشا با بیان اینکه همه آحاد جامعه ما باید مدافع نعمت امنیت باشیم؛ گفت: باید این را بدانیم آن کسی که با هر شعاری و ادعای و با هر پرچم و تابلویی و با هر هدفی امنیت جامعه را  مخدوش می کند قطعا آسیب بزرگی را به همه جامعه می‌رساند و در مسیری که ما به سمت قله‌های پیشرفت می رویم سنگ اندازی می‌کند.

 

 

وی ابراز امیدواری کرد که مردم عزیز و بصیر ما که همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند و دشمنان ما را سرخورده و زبون ساخته‌اند، انشاء‌الله در همه مقاطع با بصیرت در صحنه باشند.

 

 

زارعی کوشا در پایان برای همه دانش‌آموزان ایران اسلامی بویژه استان کردستان آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.  

 

کد خبر 1218527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha