اغتشاشات اخیر اجرای  برنامه های فرهنگی هنری را لغو کرد

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: در پی اغتشاشات چهارشنبه شب هفته گذشته، برنامه های فرهنگی هنری این شهرستان لغو شد.

«ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: طی جلسات متعدد که با دستگاه های مربوطه از قبل برگزار شده بود به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۱۲ عنوان برنامه توسط این اداره پیش بینی شده بود که با توجه به اغتشاشات اخیر جهت امنیت و جلوگیری از هرگونه خطری برنامه ها کنسل شد.

 

وی خاطرنشان کرد: اجرای نمایش با موضوعات هفته دفاع مقدس، شب شعر، مسابقه داستان کوتاه، نمایشگاه هنرهای تجسمی، دیدار با جمعی از رزمندگان عرصه فرهنگ و هنر و غیره از جمله برنامه های پیش بینی اجرا شده این اداره برای هفته دفاع مقدس بود.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان هم ضمن گرامیداشت هفته وقف اضافه کرد: در این هفته برنامه های بسیاری تدارک دیده شده بود که با توجه به تجمع اغتشاشگران لغو شد.

 

«سعید علیپور» عنوان کرد: نشست خبری با خبرنگاران جهت ارائه گزارش عملکرد یکساله، غبارروبی گلزار شهدا، بازدید از موقوفات و بقاع متبرکه و غیره از جمله برنامه ها بود که احتمال دارد به هفته های بعدی موکول شود.

 

 

اغتشاشگران در ناآرامی‌های چهارشنبه شب هفته گذشته ۷۰۰ میلیارد ریال به تاسیسات و منظر شهری شیروان خسارت وارد کردند و سایر خسارت ها به اموال عمومی و بانک ها هنوز برآورد نشده است.

 

براساس این گزارش چهارشنبه شب هفته گذشته عده ای به بهانه درگذشت "مهسا امینی" در هسته مرکزی شهر شیروان تجمع و به اموال عمومی و بانک ها خسارت هایی وارد کردند.

 

شهرستان شیروان با ۱۵۷هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

کد خبر 1218788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha