حرکت تبیینی پاسخی به جنگ ترکیبی دشمن است

طالبی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن برای نابودی نظام اسلامی، گفت: حرکت های تبیینی خنثی کننده توطئه دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدرضا طالبی صبح امروز (۴ مهر) در آیین گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استانداری خراسان جنوبی ضمن تسلیت ایام رحلت رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) اظهار کرد: دفاع مقدس برکات و ثمرات بسیار ارزنده ای برای ما داشته و خواهد داشت.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه جنگ و خونریزی در تمام دنیا و مذاهب و ادیان مذمت شده اما دفاع از خاک و ناموس مقدس است که دوران دفاع مقدس ما هم اینگونه بود، افزود: بیگانگان با به راه انداختن جنگ های فرقه ای، ترور و تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی تلاش داشتند تا نظام اسلامی را ساقط کنند.

 

وی ادامه داد: ۸۵ کشور در جنگ تحمیلی از رژیم بعث و صدام متجاوز بر علیه جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند اما با رشادت رزمندگان اسلام شکست خوردند.

 

طالبی با بیان اینکه هر فتنه و جنگی که بر علیه ایران انجام دادند بر علیه هر کشور دیگری به راه انداختند نابود شد، افزود: اما با وجود ولایت و اطاعت پذیری و فرهنگ شهادت در ایران هرگز دشمن نمی تواند کاری انجام دهد لذا در ادامه جنگ نرم و فرهنگی را آغاز کردند.

 

وی در ادامه تشخیص دشمن در جنگ فرهنگی را دشوار دانست و عنوان کرد: باید خیلی مراقب باشیم و اکنون هم درگیر جنگ ترکیبی با استکبار و استعمار هستیم و این جنگ چندین دارای شاخه‌های مختلفی ازجمله اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، دیپلماتیک، امنیتی، شناختی و رسانه‌ای است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های جنگ ترکیبی جنگ شناختی است. عرصه کارزار در این جنگ، تفکر مردم است. در واقع شناخت انسان‌ها مورد هدف قرار می‌گیرد. 

 

وی با بیان اینکه جنگ رسانه ای از دیگر مولفه های جنگ ترکیبی دشمن بر علیه ایران اسلامی است، تأکید کرد: اما دشمن کور خوانده است و نمی دانند این نظام که با خون هزاران شهید به ثمر رسیده است اینگونه نیست که به همین راحتی نابود شود و این فتنه ها کف روی آب و غربالی برای جداکردن ناخالصی هاست.

 

طالبی در پایان حرکت تبیینی را خنثی کننده این توطئه دشمن ذکر کرد و گفت: خداوند فرموده سرنوشت قومی را تغییر نمی دهم مگر خودشان بخواهند لذا باید حفظ و پاسداری از این نظام باید نهایت تلاش خود را داشته باشیم.

 


 

کد خبر 1218801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha