اهدای ۲۰ هزار سی سی خون توسط پاسداران جهرمی در هفته «دفاع مقدس»

کریمی گفت: به مناسبت هفته ‌«دفاع مقدس»، ۲۰ هزار سی سی خون توسط کارکنان و سربازان «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی ‌(عج)» جهرم اهدا شد.

علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: پرسنل، پاسداران و سربازان «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» شهرستان جهرم به مناسبت هفته «دفاع مقدس»‌ با حضور در پایگاه انتقال خون این شهرستان با اهدا خون به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

 

 مسئول روابط عمومی «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» افزود: در این برنامه ۴٠ نفر از از کارکنان و سربازان این یگان نظامی ٢٠ هزار سی‌سی از خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

 

وی با اشاره به اینکه در هفته «دفاع مقدس» بیش از ۲۰ برنامه در زمینه های مختلف در «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» در حال اجرا شدن است، عنوان کرد: به جز اهدای خون توسط پرسنل این یگان نظامی، حضور در بیمارستان ها و تقدیر از خدمات تلاشگران سلامت از دیگر برنامه های هفته «دفاع مقدس»‌ توسط پاسداران تیپ المهدی (عج) بوده است.

 

 به گزارش شبستان، ۲ پایگاه مرکزی و «بنی هاشمی» شهرستان جهرم، خون مورد نیاز بیماران بیمارستان‌های «سید الشهدا (ع)»، «شهید مطهری» و «پیمانیه» جهرم، «امام محمد باقر (ع)» شهرستان قیر و کارزین و «خاتم الانبیاء (ص)» شهرستان خفر را تامین می‌کنند.

کد خبر 1218874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha