توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی  با همت کانون های مساجد همدان

ناهیدی فرد گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی با همت موسسه حضرت خدیجه و برنامه سمت خدا بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان توزیع شد.

 

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان همدان گفت: در دومین سال اجرای طرح قربانی ماه های قمری چهاردهمین دوره مرحله توزیع گوشت قربانی با کمک خیرین از طریق برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) انجام شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: در این برنامه که همزمان با هفته دفاع مقدس اجرا شد قریب به 2 تن گوشت در قالب یک هزار و 200 بسته بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

  

وی توزیع نذر قربانی برای ایتام و اطعام نیازمندان  و خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست را از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی عنوان کرد و افزود: این سنت حسنه و موج ایثار، همدلی و کمک مومنانه  چندین سال‌ ادامه داشته است.

 

ناهیدی فرد اظهار داشت: حمایت از خانواده های نیازمند، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ‌ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد از طریق جمع‌ آوری و توزیع نذر قربانی جهت ایتام و اطعام نیازمندان از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی محسوب می شود.

کد خبر 1219224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha