ایثارگران بهترین راویان وقایع دوران دفاع مقدس برای نسل امروز هستند

ایزدیار با اشاره به اهمیت ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت گفت: ایثارگران بهترین روایت گر وقایع دوران دفاع مقدس برای نسل امروز هستند.

خبرگزاری شبستان - البرز: هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی است تا بار دیگر نسبت به هشت سال حماسه آفرینی رزمندگان و ایثارگری آنان بیاندیشیم. به ویژه آنکه رسانه نسبت به تبیین آن وقایع برای نسل امروز جایگاه ویژه ای دارد. 

 

« مجید ایزدیار» با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بهترین سند از همت و از خودگذشتگی مردم در مسیر دفاع از انقلاب است. 

 

ایثارگر البرزی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس در واحد پشتیبانی فعالیت می کرد، فزود: ایثارگران بهترین روایت گر وقایع دوران دفاع مقدس برای نسل امروز هستند.

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: نسل امروز در بستر جریان ها و معادلات سیاسی به واسطه ارتباط با ایثارگران به تحلیل روشن و آگاهانه می رسد.

 

جهاد تبیین رسالت امروز ایثارگران است

 

« حجت الاسلام پورمظاهری» از جانبازان هفتاد درصدی دوران دفاع مقدس نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص جایگاه ایثارگران در دوران دفاع مقدس بیان کرد: جانبازان و ایثارگران سرمایه های اصلی این نظام و انقلاب هستند. 

 

دبیر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی البرز افزود: امنیت، عزت و اقتدار امروز کشور ، مرهون ایثارگری و فداکاری جوانانی است که در دوران دفاع مقدس از جان عزیز خود در مسیر دفاع از کیان کشور گذشتند. 

 

وی با اشاره به ضرورت توجه به نقش و جایگاه ایثارگران در تبیین معارف و حقاق دوران دفاع مقدس بیان کرد: مجاهدت ، صبر و استقامات خانواده شهداء و ایثارگران به نوبه خود زبانزد و مثال زدنی است.

 

دبیر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی البرز خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین، جانبازان با روایت آنچه در دوران دفاع مقدس گذشت نقش مهم و اساسی دارند. 

 

 

 

کد خبر 1219314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha