تاکید استاندار گلستان بر استفاده از ظرفیت وقف و موقوفات برای رفع محرومیت و اشتغال جوانان/ سرانه تولید استان باید به متوسط کشوری برسد

زنگانه گفت: لازم است تا از ظرفیت های کلان سازمان در راستای ایجاد اشتغال و  سرمایه و رفع محرومیت ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «علی محمد زنگانه» در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان به مناسبت دهه وقف اظهارکرد: درباره وظایفی که سازمان اوقاف و امور خیریه برعهده دارد و خدماتی که ارائه می دهد به اطلاع رسانی مناسب نیاز است و در نهایت می تواند به تعاملات بین بخشی و امضا و اجرای تفاهم نامه ها کمک کند.

 

استاندار گلستان گفت: با توجه به شرایط خاص استان و فقر و محرومیتی که بر آن حاکم است همه بخش ها باید ذیل اسناد بخشی که شامل ۳۱ جلد سند است نقش و جایگاه خود را مشخص کنند.

 

وی افزود: هزینه کرد عواید موقوفات باید در راستای نیت واقف باشد و در نشستی که با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه داشتم‌ به توافقات خوبی رسیدیم.

 

زنگانه توضیح داد: بر همین اساس لازم است تا از ظرفیت های کلان سازمان در راستای ایجاد اشتغال و  سرمایه و رفع محرومیت ها استفاده شود.

 

وی از اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان خواست تا در تعامل با معاونت اقتصادی استانداری محورهای این توافقات را پیگیری کنند.

 

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: سرانه تولید در گلستان نصف متوسط کشوری است و ما در افق ۱۴۰۴ باید خود را به میانگین کشوری برسانیم و این هدف گذاری سخت یافتنی است.

 

 

کد خبر 1219456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha