هنرمند جهرمی آثار مسابقه بین المللی کارتون آگوست سوریه را داوری می کند

نعمت اللهی از انتخاب هنرمند کاریکاتوریست جهرمی به عنوان داور مسابقه کارتون آگوست سوریه ۲۰۲۰ خبر داد.

محسن نعمت اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: «محمد‌حسین اکبری»، هنرمند کاریکاتوریست و کارتونیست جهرمی آثار مسابقه بین المللی کشور سوریه را داوری می کند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: اکبری در کنار دیگر داوران بین‌المللی همچون «گابریل روسو» از رومانی و «عبدالغنی بن هریزا» از الجزایر، آثار مسابقه بین‌المللی کارتون ماه آگوست ۲۰۲۲ کشور سوریه را داوری می کند.

 

وی با اشاره به شرکت کنندگان این مسابقه، بیان کرد: 50 اثر به مرحله نهایی این مسابقه بین المللی راه پیدا کرده که 13 اثر متعلق به هنرمندان کارتونیست کشورمان است.

 

نعمت اللهی به جزییات برگزاری مسابقه بین المللی کارتون سوریه اشاره و عنوان کرد: این دوره از مسابقه کارتون سوریه با موضوع «بازی تمام شد» برگزار شده و تکنیک اجرای آثار نیز آزاد بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: افراد شرکت کننده در این مسابقه هنرمندان بالای 18 سال از سراسر دنیا هستند و در پایان نیز به انتخاب داوران، به 10 اثر برتر جایزه ویژه مسابقه کارتون سوریه اهدا می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم اظهار کرد: «محمد حسین اکبری» از هنرمندان باسابقه‌ جهرم است که تاکنون توانسته مقام‌های بسیاری را در جشنواره های مختلف بین المللی کارتون و کاریکاتور به دست بیاورد.

کد خبر 1219526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha