انقلاب اسلامی، جامعه بشری را از تنگنای استکبار خارج کرد

آیت الله عبادی گفت: انقلاب اسلامی و هشت سال جهاد رزمندگان بود که غرب را در اعلام پایان تاریخ ناکام گذاشت و جهان را از یک تنگنای بسیار خطرناک خارج کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز پنج شنبه (۷ مهر) در همایش تجلیل از خط مقدمی‌ها ( مجاهدان 8 سال دفاع مقدس) که در محل سالن امام علی(ع) مجتمع غدیر برگزار شد، اظهار کرد: رشادت و توفیق رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از مسائلی است که با اعداد و ارقام قابل بیان نیست چراکه سرنوشت نوع بشر در کره زمین به دست این افراد تغییر کرد و در گذر زمان ثابت شد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به طرح ها و برنامه های دشمن و تقسیم جهان به دو نیمکره شرق و غرب، افزود: اما امام خمینی(ره) گفته بودند شوروی را هم آمریکا بازی داده است، به تعبیر علامه مطهری دو بال شرق و غرب همانند مقراضی بودند که بال های اسلام را می خواستند قیچی کنند.

 

وی در ادامه گفت: پس از نابودی بلوک شرق جهان به سمت یکسره شدن جهان به سمت آمریکا بود اما انقلاب اسلامی و هشت سال جهاد رزمندگان بود که غرب را در اعلام پایان تاریخ ناکام گذاشت و جهان را از یک تنگنای بسیار خطرناک خارج کرد. 

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امروز شاهد تحول های سرنوشت ساز هستیم که گذر زمان را به نفع انقلاب اسلامی کرده است، افزود: امام خمینی (ره) با آمادگی و آگاهی انقلاب کرد و در کتاب کشف الاسرار که در دوران نوجوانی نوشته بود از وقوع این انقلاب خبر داد.

 

به گفته وی؛ در کتاب حجاب القلوب حدیثی از پیامبر اکرم(ص) نقل شده است که می فرمایند: در آخرالزمان یکی از فرزندانم که اسم او روح الله است و موید من عندالله خواهد بود، می آید و حجاب های قلوب را برخواهد داشت و آن حرکت جهان را تغییر خواهد داد».

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه پشتوانه این انقلاب خداوند است و فتنه های دشمنان را خنثی می کند، تصریح کرد: متاسفانه برخی جریانات داریم که اگر خودشان بر روی کار باشند نفوذ دشمن در میان آنان است و اگر روی کار نیایند فتنه می کنند و این شیوه این جریانات همسو با دشمن است.

 

آیت الله عبادی به شکست فتنه های متعدد دشمنان برای نابودی نظام اسلامی اشاره کرد و خطاب به رزمندگان دفاع مقدس، گفت: خداوند شما را اعلای کلمه حق و در ابطال کلمه باطل به کار گرفته است و هیچ ارزشی از این بالاتر نیست.

 

وی بیان کرد: شهادت بالاترین مقام است اما مقام کسی که در انجام به وظیفه و عشق به خدا به صحنه جهاد برود و دشمن را ناکام کند و بازگردد و تا آخر عمر بر آن موضع حق بماند، بالاتر است.

 

 

کد خبر 1219531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha