همدلی بین حوزه‌های علمیه و علما ظرفیت معنوی خوزستان است

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: خوزستان با همه ظرفیت‌های مادی، شاهد ظرفیت معنوی است و آن همدلی بین بزرگان، حوزه های علمیه و علمای استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام «سید محمدنبی موسوی‌فرد» امروز پنج‌شنبه (۷ مهر) در دیدار جمعی از علما و شخصیت‌های حوزوی استان با آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور اظهار کرد: خوزستان با همه ظرفیت‌های مادی، شاهد ظرفیت معنوی است و آن همدلی بین بزرگان، حوزه های علمیه و علمای استان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه از برکات انقلاب اسلامی است که حوزه‌های علمیه در تراز هستند افزود: در خصوص مسائل استان برخی مربوط به خلاء های موجود در حوزه تراز است.

 

وی با بیان اینکه در خصوص فعالیت روحانیون و اساتید حوزه علمیه نیاز است که توجه ویژه‌ای به آنها شود اضافه کرد: ظرفیتی که در خوزستان و تعداد مدارس و طلاب دارد باید توجه ای ویژه ای برای اساتید باشد.

 

امام جمعه اهواز با تأکید بر اینکه روحانیون مستقر، طرح هجرت، مدارس امین باید مورد توجه قرار بگیرند تصریح کرد: در این زمینه نیاز است که شاهد افزایش سهمیه باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه باید نسبت به مباحث دور دست در حوزه‌های علمیه توجه ویژه ای شود خاطر نشان کرد: در زمینه حوزه علمیه خواهران نیز عنایت ویژه‌ای می‌طلبد.

 

کد خبر 1219662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha