آغاز عملیات اجرایی ۲۶۵ پروژه نیازمند اعتبار مالی است

نسیمی گفت: احداث ۲۶۵ پروژه مرکز آموزشی در حال طراحی بوده که با پس از تامین اعتبار مالی، اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مجید نسیمی« روز شنبه(نهم مهرماه) در آیین افتتاحیه یک باب مدرسه و کلنگ زنی یک آموزشگاه در تیران و کرون به وضعیت پروژه های مدرسه سازی استان اصفهان اشاره کرد و اظهارداشت: احداث 265 پروژه مرکز آموزشی در حال طراحی بوده که با پس از تامین اعتبار مالی، اجرایی می شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان افزود: تامین اعتبار این پروژه ها از طرف خیرین و یا منابع دولتی باید انجام شود تا اینکه این اداره کل عملیات اجرایی را آغاز کند.

 

وی با بیان اینکه خیرین تا 70 درصد در احداث مدارس مشارکت دارند، تصریح کرد: بخش زیادی از پروژه های مدرسه سازی استان اصفهان احداث ساختمان توسط خیر انجام و تجهیز آن با وزارت آموزش و پرورش است و در برخی از نقاط کل پروژه را خیرین انجام می دهند.

 

نسیمی ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر 470 پروژه در قالب بیش از 2 هزار کلاس درس در استان اصفهان در حال انجام بوده که بخشی از این پروژه ها به دلیل کمبود منابع مالی دولتی متوقف شده است.

وی ایجاد نهضت مدرسه سازی در این استان را مرهون مشارکت خیرین بیان کرد و گفت: بدون همکاری مردم احداث کلاس های آموزشی امکان پذیر نبوده و با چالش های زیادی روبرو می شدیم.

 

نهضت مدرسه سازی در تیران و کرون

 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان با اشاره به کلنگ زنی و احداث مدرسه در تیران و کرون گفت: یکی از چالش های جدی ما در این شهرستان کمبود محیط آموزشی بود که با همت خیرین در دو سال گذشته جریان و نهضت خوبی در این حوزه رقم خورده است.

وی ادامه داد: زمینه مشارکت مردم و خیرین محلی و استانی در این شهرستان فراهم شده و اینگونه نیاز به محیط آموزشی تا حدی تامین و این مسیر ادامه دارد.

کد خبر 1220015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha