اجرای نمایش «۵۷» ویژه اهالی رسانه و نقد استان فارس

به منظور پاسداشت قهرمانان دفاع مقدس، نمایش «۵۷» ویژه اهالی رسانه و نقد استان فارس اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سید جواد میرسمیعی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت و یاد قهرمانان پرافتخار سرزمین مان ایران گفت: به پیشنهاد گروه هنری «مهنا» نمایش «۵۷» ویژه اصحاب رسانه و اهالی نقد نمایش استان فارس اجرا می شود.

ریاست عقیدتی سیاسی پایگاه شکاری ترابری «شهید دوران» افزود: قرار بود نمایش «۵۷» در هفته دفاع مقدس اجرا شود که به دلیل عدم تامین سالن نمایش شرایط اجرا مهیا نشد و از آن جایی که نمایش «۵۷» عازم مسابقات کل ارتش در همدان است گروه «مهنا» تصمیم گرفت علی رغم نبود سالن نمایش، آخرین تمرینات خود را قبل از اعزام به جشنواره سراسری تئاتر میثاق با اصحاب رسانه و منتقدین به اشتراک گذاشته تا با استفاده از نظرات و اندیشه های فرهیختگان فاخر فارس عازم این رویداد ملی می شود.

وی گفت: به همین مناسبت گروه نمایش «مهنا» در روز سه شنبه ۱۳ مهر ساعت ۱۵ میزبان فرهیختگان رسانه و هنر در فرهنگسرای «رسانه»، سالن «ره آوین» خواهد بود.

خاطر نشان می شود،‌ ششمین اثر گروه نمایش مردمی «مهنا» به زندگی سیدالاسرای ایران، سرلشکر خلبان شهید حسین لشکری می پردازد که در جشنواره سراسری تئاتر «سپهر» با کسب پنج مقام اولی، اثر برگزیده شناخته و به جشنواره سراسری میثاق معرفی شد.

کد خبر 1220055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha