فلسفه وجود قرارگاه، حل مسائل است

میرزایی شهرابی گفت: توسعه و راه اندازی مراکز رشد در شهرستان ها از جمله اقدامات در حال اجراست و یکی از اقدامات انجام شده، ایجاد فرهنگ سازی دانش بنیان است که متاسفانه در دستگاههای دولتی این اتفاق با جدیت وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، مسعود میرزایی شهرابی امروز یکشنبه (۱۰ مهر) در پنجاه و سومین جلسه قرارگاه اشتغال دانش بنیان خراسان رضوی گفت: توسعه فعالیت‌های اقتصادی دانش بنیان این استان در هفت عرصه و پردیس در حال اجراست.

 

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی افزود: برآیند نشست با فعالان بخش خصوصی و دستگاه‌ها منجر به احصای چالش ها شد که به عنوان نمونه در حوزه کشاورزی و تا سال ۱۴۰۴ ، ۶۰ هسته و واحد فناور و دانش بنیان باید به دست آید.

 

وی ادامه داد: توسعه و راه اندازی مراکز رشد در شهرستان ها از جمله اقدامات در حال اجراست و یکی از اقدامات انجام شده، ایجاد فرهنگ سازی دانش بنیان است که متاسفانه در دستگاههای دولتی این اتفاق با جدیت وجود ندارد.

 

میرزایی شهرابی بیان کرد: ادبیات حوزه دانش بنیان و فرهنگ سازی این حوزه باید ایجاد شود زیرا بسیاری از مجموعه‌ها با این حوزه آشنایی ندارند و این در حالی است که برخی فعالیت های حوزه ict در سطح کشور فعال و معرفی شده است ولی دستگاه‌های اجرایی استان ما از آن بی اطلاع هستند.

کد خبر 1220191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha