تاکید بر سفر به عتبات با کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت

مدیر کل دفتر برنامه ریزی پذیرش و اعزام زائران عتبات عالیات، بر سفر به عتبات با کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ حمید رضا محمدی با اشاره به اعزام‌های این دوره عتبات گفت: این اعزام‌ها بلافاصله بعد از اربعین حسینی و در تاریخ ۲۸ شهریور آغاز و تا پایان مهر برنامه ریزی شده است.

 

 

وی افزود: در این دوره از اعزام‌ها شرکت‌های زیارتی برای ۴۰ هزار نفر زائر ظرفیت سازی کرده اند که تاکنون ۲۰ هزار نفر نام نویسی کرده اند و فرصت ثبت نام و اعزام در بازه زمانی تعیین شده وجود دارد.

 

مدیر کل دفتر برنامه ریزی پذیرش و اعزام زائران عتبات عالیات با بیان اینکه بسته‌های متنوع اعزام به عتبات به صورت زمینی و هوایی وجود دارد اضافه کرد: از ۲۸ شهریور تاکنون بیش از ۷ هزار نفر از طریق کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت به عتبات عالیات مشرف شده اند و سایر اعزام‌ها نیز به ترتیب در حال انجام است.

 

محمدی تصریح کرد: زائران می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی یا سامانه جامع عتبات به آدرس atabatorg.haj.ir نسبت به نام نویسی و تشرف با کاروان‌های موجود اقدام کنند.

 

وی توصیه کرد: علاقه مندانی که قصد تشرف به عتبات عالیات دارند حتما از کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت استفاده کنند، زیرا این کاروان‌ها دارای پوشش لازم برای امنیت و بیمه زائران هستند.

کد خبر 1220625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha