امروز تمرکز دشمن بر جنگ شناختی و تغییر باورها  است

زارع کمالی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه به جمهوری اسلامی گفت: امروز تمرکز دشمن، جنگ شناختی و تغییر باورها در ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد شب گذشته در جمع خبرنگاران گفت: امروز همانطور که مقام معظم رهبری بیان کردند نقش ما در جنگ ترکیبی این عمارها می طلبند.

 

وی افزود: جهاد تبیین یک فریضه آنی و عینی و همگانی است و حواسمان باید جمع باشد.

 

زارع کمالی گفت: ما بچه های انقلابی باید به خود بیاییم زیرا در جنگ ترکیبی در عرصه های مختلفی که وجود دارد نقش اصلی را اصحاب رسانه بازی میکنند و امروز هدف دشمن جابه‌جا کردن هدف ارزش ها و باورها است زیرا میداند از طریق جنگ نظامی نمی تواند به هدف خود برسد.

 

وی بیان کرد: جنگ شناختی و تغییر باورها به عنوان نقطه ای است که دشمن بر آن تمرکز دارد.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: هرجایی که در مسائل ریز مملکت ولی امر مسلمین ورود کردند یعنی ما سربازان خوب عمل نکردیم و نقش خود را خوب ایفا نکردیم.

 

زارع کمالی بیان کرد: امروز باید به خود بیاییم چرا نقش دشمن را خوب تبیین نکردیم و هدف دشمن را نشان ندادیم تا امام جامعه به صحنه بیاید.

 

وی افزود: ما ثابت کردیم هرکجا نظام و انقلاب نیاز داشته باشد هستیم ولی ای کاش قبل از ایجاد فتنه مثل شهدا عمل میکردیم و هدف دشمن را می‌شناختیم و حضور به موقع داشتیم.

 

زارع کمالی گفت: ما امروز جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی را به عنوان وظایف خود بدانیم که امیدواریم نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

کد خبر 1220629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha