دخالت نظام سلطه در مسیر حرکت انقلاب، اصلی ترین پارامتر در اغتشاشات اخیر بود

افشارچی گفت: اصلی ترین پارامتر در اغتشاشات اخیر، دخالت نظام سلطه در مسیر حرکتی نظام جمهوری است؛ چرا که یکی از شعارهای اصلی نظام جمهوری اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، که این استقلال و آزادی برای تقابل با نظام سلطه ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان محسن افشارچی امروز 12 مهرماه در جلسه کارگروه اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده در استانداری با اشاره به اینکه  نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی انجام خواهد شد، گفت: انتظار می رود از جلسات بعد گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در حوزه آسیب های اجتماعی بیان شود.

 

محسن افشارچی در خصوص حوادث اخیر در کشور و استان افزود: شخضا در میان بازداشت شدگان حضور پیدا کردم؛ اگر بخواهیم اغتشاشات اخیر را تحلیل کنیم باید به پارامترهای درونی و بیرونی به صورت همزمان توجه کنیم در غیر اینصورت مسیر را بیراهه خواهیم رفت.

 

وی اضافه کرد: اصلی ترین پارامتر در اغتشاشات اخیر، دخالت نظام سلطه در مسیر حرکتی نظام جمهوری است؛ چرا که یکی از شعارهای اصلی نظام جمهوری اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، که این استقلال و آزادی برای تقابل با نظام سلطه ایجاد شد.

 

افشارچی با اشاره به اینکه در طول 43 سال، انقلاب اسلامی با موانع و اتفاقات بسیاری که ناشی از تاثیر نظام سلطه گر بر این کشور است، مواجه شد، گفت: در این مدت هر اندازه مقاومت در برابر نظام سلطه پررنگ تر می شد؛ ضربه بیشتر بود که می توان به ترور، انفجار و انگشت گذاری روی زخم اشاره کرد.

 

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: لازم است بدانیم در مواجه با فشار نظام سلطه که دشمن با تمام ابزارها به میدان آمده در کجا باید ایستاد، که لازمه این مهم در داشتن بصیرت است.

 

افشارچی با بیان اینکه از زمستان سال گذشته تا تیرماه امسال به طور متوسط هفته ای دو تجمع صنفی در مقابل استانداری برگزار می شد، گفت: در این تجمعات در جمع آنان حاضر می شدم و ضمن دعوت به آرامش، مسائل و مشکلات تجمع کنندگان را برطرف می کردم.

 

به گفته وی، در اتفاقات اخیر که با برنامه ریزی نظام سلطه پیش می رود، باید دید چه کسانی از این خشونت ها سود می بردند؛ تمام این برنامه ریز ها راه اندازی حادثه کوی دانشگاه دوم بود که با تدبیر سیستم این اتفاقات رخ نداد.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تمام تلاش نظام، شنیدن خواسته های مردم است، گفت: این اتفاقات نشان داد که سیستم اصلاح شونده و یادگیرنده شده است.

 

وی ضمن تقدیر از مردم و رسانه های استان که در آتش خشونت و اختلافات ندمیدند و اغتشاشات را محکوم کردند، گفت: انقلاب اسلامی نتیجه خون هزاران شهید است و برای اینکه گاو شیردهی برای غرب نباشیم جوانان بسیاری را تقدیم انقلاب کردیم.

 

کد خبر 1220707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha