تکریم پیشکسوتان از مهمترین وظایف حوزه هنری وزارت ارشاد است

سالاری تکریم پیشکسوتان عرصه هنری را از مهمترین وظایف حوزه هنری وزارت فرهنگ و ارشاد دانست و گفت: این اقدامات با هدف ایجاد انگیزه برای جوانان و علاقه مندانی است که می خواهند مسیر هنروی را سالم و سلامت طی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، «محمود سالاری» در حاشیه سفر هنرمندان پیشکسوت کشور به مشهد در جمع خبرنگاران افزود: برخی از هنرمندان نیز که یک سری اتفاقات، سبب غلبه احساسات بر خردشان شد و تصمیمات اشتباهی اخذ کردند، گرفتاری هایی را ایجاد کردند که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خویش راه برون رفت از اتفاقات اخیر و دسیسه های دشمنان که همیشه پشت این جریان ها قرار دارد را برای همه تبیین کردند که مورد توجه هنرمندان قرار گرفت.

 

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد تصریح کرد: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری دال بر این بود که همه هنرمندان این سرزمین در امنیت و آسایش خواهند بود و کسی از دایره عنایات و عطوفت جمهوری اسلامی بیرون نخواهد ماند.

 

سالاری در خصوص حمایت از هنرمندان پیشکسوت کشور نیز، افزود: افق ما ایجاد نشاط و شادابی برای این قشر از جامعه هنری است و تلاش بر این است که این استادان در هیچ حوزه ای دغدغه نداشته باشند.

 

وی ادامه داد: هنرمندان پیشکسوت کشور، دارای قرن ها تجربه هستند که هدف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علاوه بر بهره مندی از تجارب آنها، حمایت در حوزه تولید، نشر و چاپ آثار این استادان است.

 

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: علاوه بر این اهداف، حمایت های پزشکی و درمانی و همچنین تلاش برای تامین مسکن این افراد از اولویت هاست که با توجه به منابع موجود به دنبال تحقق آن هستیم تا رفاه و آسایش را برای آنها به ارمغان آوریم.

 

سالاری تکریم پیشکسوتان عرصه هنری را از مهمترین وظایف حوزه هنری وزارت فرهنگ و ارشاد دانست و افزود: این اقدامات با هدف ایجاد انگیزه برای جوانان و علاقه مندانی است که می خواهند مسیر هنروی را سالم و سلامت طی کنند.

کد خبر 1220745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha