معلمان دانش آموزان را از نقشه های شوم دشمنان آگاه کنند

طالبی با اشاره به حضور برخی از نوجوانان و جوانان هیجان زده در حوادث اخیر، گفت: معلمان همواره باید دانش آموزان را نسبت به نقشه های شوم دشمنان آگاه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی ظهر امروز (۱۲ مهر) در گردهمايی مديران آموزش و پرورش استان اظهار کرد: هنر معلمان آموزش اندیشیدن است و پایه تعلیم و تربیت را پایه گذاری می کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان تلاش های مضاعف دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، افزود: کودتا، ترور شخصیت ها و اندیشمندان، ایجاد درگیری های قومیتی و گروهکی، جنگ هشت ساله تحمیلی بخشی از این تلاش ها برای نابودی نظام اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه فتنه ها و انقلاب های مخملی دشمن در ایران بخاطر ولایت و اعتقادات دینی به نتیجه نرسید، گفت: دشمن در دهه ۷۰ جنگ نرم و فرهنگی را علیه نظام اسلامی آغاز کرد که بارها مقام معظم رهبری نسبت به این تهاجم و شبیخون فرهنگی هشدار دادند.

 

طالبی ادامه داد: در حوزه جنگ نرم متاسفانه دشمن به موفقیت هایی رسیده که اکنون اثرات آن را در جامعه مشاهده می کنیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر تسری بیانات رهبر معظم انقلاب توسط معلمان به طیف جوانان و نوجوانان، عنوان کرد: در حوادث اخیر موضوع حجاب و فوت یک خانم جوان بهانه بود و معلمان همواره باید دانش آموزان را نسبت به نقشه های شوم دشمنان آگاه کنند.

 

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای ایجاد فتنه و اغتشاش در کشور، افزود: دشمن جرأت ندارد رو در روی در مقابل ایران قوی بایستد و از این طریق برای رسیدن به اهداف شوم خود تلاش می کنند.

 

طالبی به آسیب های فضای مجازی و ممنوعیت استفاده از گوشی همراه در مدارس اشاره کرد و در ادامه گفت: جلساتی با اولیای دانش آموزان به صورت فصلی در جهت کاهش آسیب ها برگزار شود.

 

 

کد خبر 1220818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha