پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با بهره مندی از ظرفیت دانش آموزان برگزار می شود

حجت الاسلام شکری با اعلام خبر برپایی پانزدهیمن دوره مسابقات قرآنی مدهامتان که با هدف استعدادیابی نیروها و فعالان مسجدی برپا می شود گفت: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با بهره مندی از ظرفیت دانش آموزان برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با اعلام خبر برپایی جشنواره مدهامتان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: پانزدهیمن دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با هدف استعدادیابی نیروها و فعالان مسجدی برپا می شود. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: هدف از برپایی مسابقات قرآنی مدهامتان، ترویج معارف قرآنی در جامعه با رویکرد مسجد محور است.

 

وی با اشاره به ظرفیت نیروهای بچه های مسجد و جریان سازی فرهنگ قرآنی اظهار کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان از جمله برنامه های هدفمند قرآنی است که هرساله با استقبال پرشور بچه های مسجد همراه شده است.

 

وی کانون های فرهنگی هنری مساجد را زمینه ساز تحقق مسجد تراز اسلامی خواند و بیان کرد: مساجد نخبگان قرآنی را در قالب مسابقات قرآنی مدهامتان معرفی می کنند. 

 

شکری ادامه داد: بخشی از ظرفیت جشنواره قرآنی مدهامتان مرتبط با دانش آموزان است، که با توجه به مسجدی بودن مسابقات، دانش آموزان به عضویت کانون فرهنگی هنری مسجد در می آیند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان در پانزدهمین دوره در رده سنی ۱۶ تا ۳۰ سال در بخش خواهران و برادران است.

 

 

کد خبر 1220900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha