پخت غذای گرم برای کمک به نیازمندان به همت گروه جهادی مدافعان حرم رستمکلا

خاکزاد از پخت غذای گرم برای کمک به نیازمندان به همت گروه جهادی مدافعان حرم رستمکلا خبر داد و گفت: پخت غذای گرم به صورت هفتگی انجام و هر چهارشنبه در بین نیازمندان شهر رستمکلا توزیع می شود.

بهنام خاکزاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: گروه جهاید مدافعان حرم رستمکلا با هدف دستگیری از نیازمندان تشکیل شده و خدمات مختلفی را در دستور کار دارد که در آخرین خدمات ارائه شده پخت غذای گرم هفتگی در دستور کار جدی ماست.

 

مسئول گروه جهای مدافعان حرم شهر رستمکلا بهشهر افزود: پخت غذای گرم به صورت هفتگی و به همت و تلاش پایگاه بسیج علی ابن ابیطالب(ع) مرکز نیکوکاری مسجد جامع رستمکلا و با همکاری هیات امنا مسجد قمر بنی هاشم و خادمیاران رضوی رستمکلا اجرایی می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: تلاش داریم تا هر چهارشنبه پخت غذای گرم را اجرایی و در بین نیازمندان  توزیع کنیم که تاکنون 4 هفته اجرایی شد و به طور متوسط 500 پرس غذای گرم در هر هفته در بین نیازمدان توزیع می شود.

 

خاکزاد گفت: توسعه و ترویج فرهنگ خیرخواهی و کمک به همنوعان، در واقع تلاشی برای رفع نیاز نیازمندان و ارائه خدمات گسترده به گروه هدف است که باید در جامعه نهادینه شود تا با استفاده از توان خیران برای تامین نیازهای جامعه هدف تلاش شود.

 

مسئول گروه جهای مدافعان حرم شهر رستمکلا بهشهر افزود: این گروه جهادی در طول سال فعالیت مستمر برای دستگیری از نیازمندان را در دستور کار خود دارد و در ساخت خانه محرومان، تهیه جهیزیه، کمک درمانی و... در کنار نیازمندان و افراد کم برخوردار برای رفع نیازشان است.

کد خبر 1221195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha