یکی از عبرت های حوادث اخیر قوی شدن در کلیه عرصه‌ها است

حجت الاسلام میثم تارم گفت: یکی از عبرت هایی که از حوادث اخیر در کشور باید بگیریم توجه به دستورات قرآن کریم، قوی و نیرومند شدن در کلیه عرصه‌ها در مقابل دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۱۵ مهرماه) حجت الاسلام «میثم تارم» در خطبه های نماز جمعه جیرفت، با بیان این مطلب که جامعه اسلامی و جبهه انقلاب نباید استفاده صحیح به موقع و حضور با بصیرت در فضای مجازی را فراموش و رها کند، گفت: دشمنان از حوادث هر طور که می خواهند سو استفاده کرده و خلاف واقع گزارش می دهند.

 
امام جمعه جیرفت یکی از مهمترین وظایف جبهه انقلاب را تبیین واقعیت ها دانست و افزود: امروز جبهه انقلاب باید با جهاد تبیین فرصت جولان را از رسانه های معاند‌ بگیرد.
 
وی اظهار کرد: امروز اولین رسانه ای که خبر را به گوش مخاطب برساند می تواند خبررسانی را آن گونه که دلش می خواهد انجام دهد و در مخاطب تاثیر گذارد و اگر رسانه ای در مرحله دوم و سوم حقیقت را ارائه دهد، اطلاع رسانی آن کمتر خواهد بود.
 
حجت الاسلام تارم با یادآوری این مطلب که رهبر معظم انقلاب بارها درباره فضای مجازی رها شده به دولتمردان هشدار دادند، تاکید کرد: فضا مجازی رها شده برای جوانان سمی کشنده است. 
 
خطیب جمعه جیرفت ادامه داد: متاسفانه در گذشته مدیران سعی داشتند فضای مجازی بدون نظارت و حساب و کتاب گسترش پیدا کند و افتخار می کردند که اینترنت را به طور وسیع و بدون برنامه به همه جای کشور رسانده اند.
 
وی با اشاره به این که عبرت درسی است که حوادث به ما می دهد، تصریح کرد: یکی از عبرت هایی که از حوادث اخیر در کشور باید بگیریم توجه به دستورات قرآن کریم، قوی و نیرومند شدن در کلیه عرصه‌ها در مقابل دشمن است.
 
حجت الاسلام تارم نیروی انتظامی را الگویی برای دیگر کشورها برشمرد و خاطرنشان کرد: تعهد، تخصص و دلسوزی برای مردم از خصوصیات این نیرو می باشد و آنها همواره برای امنیت مردم تلاش و کوشش می کنند.
 
امام جمعه جیرفت امنیت را مهمترین نیاز انسان دانست و تاکید کرد: در سایه امنیت می توان شاهد رشد و توسعه بود و به همین دلیل دشمنان از نیروهای انتظامی و امنیتی ما کینه دارند.
 
وی امنیت کشور را خط قرمز نیروی انتظامی، نیروهای امنیتی، سپاه و بسیج برشمرد و عنوان کرد: در حوادث اخیر نیروی انتظامی برای این که فرد بی گناهی دچار آسیب نشود مدارای زیادی کرده و شهدایی را تقدیم کرد.
 
حجت الاسلام تارم در خاتمه حق اعتراض را قابل احترام دانست و گفت: اعتراض با فتنه و اغتشاش متفاوت است بنابراین هنگامی که دشمنان از حرکتی حمایت می کنند، مسجد مورد حمله قرار می گیرد و قرآن آتش زده می شود، آنگاه این اقدامات اعتراض نیست بلکه اغتشاش و تعرض به مقدسات است.
کد خبر 1221360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha