جهاد تبیین دقت نظر در جنگ روایت ها است

سخنگوی هیئت رییسه مجلس با بیان اینکه معنای جهاد تبیین دقت نظر در جنگ روایت ها است، گفت: متاسفانه در این حوزه آن گونه که باید درست و گسترده عمل نکردیم.

سید نظام الدین موسوی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به بحث جهاد تبیین گفت: دقیقا مقام معظم رهبری با اشراف کامل بر وضعیت کشور موضوع جهاد تبیین را مطرح کردند. معنای جهاد تبیین اقناع افکار عمومی و دقت نظر در جنگ روایت ها است که متاسفانه در این حوزه آن گونه که باید و شاید درست و گسترده عمل نکردیم.

 

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در جنگ روایت ها ساز و کارهای لازم را نداشته است و در این رابطه هدف گذاری های دقیق را نداشته ایم. بخش عمده آن در حوزه رسانه و شبکه های اجتماعی است که متاسفانه ساختار و سازمان رسانه ای را برای جهاد تبیین داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: البته رسانه ها در این حوزه نیاز به پشتیبانی معنوی و مادی دارند که برای آن تمهیدی اندیشیده نشده است. در حوزه سیاستگزاری در بخش رسانه و شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ما هم عقب هستیم و هم دچار تردید هستیم.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در خیلی از زمان ها ما از روایت ها عقب هستیم یعنی ما از ارایه روایت دست اول از ماجرا عقب هستیم و متاسفانه خیلی از جاها رسانه های بیگانه توانسته اند در ارایه روایت های غلط جلو بیفتند.

 

وی گفت: ما باید حتما سامانه راهبری و هدایت گری شکل بدهیم که بتوانیم جهاد تبیین و جنگ روایت ها را هم سازماندهی کند و هم حمایت اطلاعات مادی و معنوی و سیاسی داشته باشد.

 

کد خبر 1221522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha